8 octombrie 2009

15 pareri:

Ovidiu Eftimie spunea...

deci rămâi acolo?

lorenzo spunea...

Bine ai ajuns, dom'le. Ma pui pe ganduri.

Mikidos spunea...

sa inteleg ca ai scapat? apoi..strangeri in brate si stai acolo. sa nu ne uiti!!

Pati spunea...

foarte frumos, de abia astept sa ajung si eu pe acolo. ce nu mi-e foarte clar insa, este ce vei face de fapt? te pup. enjoy!

comanu spunea...

asta e deja o aroganta.

laura spunea...

nu veni! venim noi!

Z spunea...

am asa o senzatie ca nu mai vrei sa pleci de acolo. iar daca ai fugit de mlashtina noastra nu pot decat sa te felicit din toaaaaata inima, sa iti urez tot ce iti doresti tu, ca sa fiu sigura ca nu uit nimic, si ... imi pare rau ca nu ne-am mai vazut inainte sa pleci :) te pup cu drag domnule! vant la pupa! (parca asa se zice?)

illa spunea...

pozele astea descriu in egala masura o implinire si o lipsa ..
salutari in trei pentru unul!

Vali Marinescu spunea...

petrecere frumoasa nea brade. sa-nteleg ca nu te duci tu sa ridici premiul nobel pentru literatura in numele romanilor? ca aici se fac deja inscrieri

venat show spunea...

Florescu, deci cam care ar fi cumpana de tocmai ai trecut-o si zici ca ai renascut?
Poate de data asta chiar faci ce zici, si anume sa stai acolo, sa scrii, sa-ti bei mintile pina te trezesc sopirlele, sa faci fotografii si sa fii presedintele lumii!
Ma inchin!

Unknown spunea...

ce frumos eeeeee

Deeamaanth spunea...

Dear President,

Pentru ca stii sa influentezi atat de inteligent lumea subtila, tocmai ai primit premiul LeboN pentru Viata.

Brad Florescu spunea...

Ovidiu, incerc.
Lorenzo, crezi ca te luam la misto? Misca curu.
Mikidos, n-am scapat inca. Dureaza.
Pati, sa-mi zici din timp sa va rezerv un coltz de plaja.
Comanu. Arogantza e ce ti-am cerut eu tie la ultima si scurta noastra intrevedere.
Laura: pai veniti, da sa nu faceti scandal, ca ma stie lumea pe-aici, vreau sa candidez la primarie (consilier deocamdata).
Cri, sa fie. Si mie imi pare rau, dar uneori e mai curat asa.
Ramona, cum intelegi tu sufletu la om...mai rar.
Zenat, greul abia incepe.
Io: aiurea, e groaznic!
Deea: o sa trec pe la redactie sa-mi ridic tricoul :-)

Miha spunea...

Felicitari!

Unknown spunea...

señor, mucha suerte! poate vom face si noi o vizita pe acolo. te vom contacta negresit. ma bucur ca esti liber...