21 octombrie 2009

Iute ca sageata



Dupa cum va povesteam si aici, in Chaloklum e un mic poligon de tir cu arcul. Cristi a fost cu ideea sa mergem, are el o obsesie, cred ca a fost robinhood intr-o viatza anterioara.
Am fost initiati de o thailandeza dragutza si rabdatoare (perversule, e femeie maritata cu copii). Cristi i-a rupt 3 sageti, eu i-am stricat 3 arcuri. Atat de puternici suntem.
Dupa un sfert de ora de practica, am decis sa numaram punctele. Nu va mai spun cine a castigat, ca stiti.
Acum poate sa vina turcul cata frunza si iarba.

7 pareri:

Elena Stanciu spunea...

Ioana e cea mai tare, serioasa, zici ca e pe viata si pe moarte!

Unknown spunea...

mie-mi place finalul deschis - cine-l caută pe cristi, asta mă tot întreb...

BMD spunea...

link exchange?

nuclearrr spunea...

Cum ai reusit?! Anul asta, in vara, la Bucuresti, am incercat si eu...si te prinde, te prinde... e fascinant. Inca n-am reusit sa rup arcuri ori sageti:)

Unknown spunea...

Nu Bradut, imi pare rau. E mai frumos la Olimpia. Acolo mai trag eu cand sunt prea nervos, doar n-o sa plec pe o insula exotica.

Anonim spunea...

uita-te la ultimul comentariu la postul despre tine de pe blogul lui Exarhu- de la Lali.
Am ras.

Anonim spunea...

Cita iarba?