21 octombrie 2009

Iute ca sageata

video

Dupa cum va povesteam si aici, in Chaloklum e un mic poligon de tir cu arcul. Cristi a fost cu ideea sa mergem, are el o obsesie, cred ca a fost robinhood intr-o viatza anterioara.
Am fost initiati de o thailandeza dragutza si rabdatoare (perversule, e femeie maritata cu copii). Cristi i-a rupt 3 sageti, eu i-am stricat 3 arcuri. Atat de puternici suntem.
Dupa un sfert de ora de practica, am decis sa numaram punctele. Nu va mai spun cine a castigat, ca stiti.
Acum poate sa vina turcul cata frunza si iarba.

7 pareri:

Elena Stanciu spunea...

Ioana e cea mai tare, serioasa, zici ca e pe viata si pe moarte!

Diana Laura spunea...

mie-mi place finalul deschis - cine-l caută pe cristi, asta mă tot întreb...

Molie pe creier spunea...

link exchange?

nuclearrr spunea...

Cum ai reusit?! Anul asta, in vara, la Bucuresti, am incercat si eu...si te prinde, te prinde... e fascinant. Inca n-am reusit sa rup arcuri ori sageti:)

Andrei spunea...

Nu Bradut, imi pare rau. E mai frumos la Olimpia. Acolo mai trag eu cand sunt prea nervos, doar n-o sa plec pe o insula exotica.

Anonim spunea...

uita-te la ultimul comentariu la postul despre tine de pe blogul lui Exarhu- de la Lali.
Am ras.

Anonim spunea...

Cita iarba?