20 octombrie 2009

15 pareri:

amIwhat spunea...

bravo brade!

Anonim spunea...

esti nemaipomenit
te pup
gina

Maximus spunea...

LOOOOOOOOOOOOOOOL! Genial! Ahahaha. Sunt localnici! Macar le-ai spus cine e Unirea? Senzatie!

Anonim spunea...

de mare exceptie!!

Bodhidharma M. Popescu spunea...

Am visat azi-noapte ca sunt Bradut.
De cand m-am trezit, ma urmareste obsesiv un gand...
Sunt oare Popescu care s-a visat Florescu sau sunt un Bradut adormit ce se viseaza Bodhidharma?

Hai baietiiiii!

Bogdan spunea...

daca cineva putea sa care steagul asta pina acolo, apoi tu erai ala. esti maxim.

Anonim spunea...

nu poooot sa creeed! ca ai carat dupa tine steagul cu Unirea Urziceni!
esti incredibil!
MM

horia spunea...

esti complet dus cu capu'.
cum ti-a putut trece prin cap sa iei steagul Unirii cu tine?
O camasa, un chilot, nu puteai sa iei! D'aia refuzi fata la mers in mall :)
Bravo!
Hai baietii!

George2210 spunea...

Ti-ai luat stema Unirii cu tine?

CosmICS spunea...

3:1
:))))

amIwhat spunea...

se pare c-a fost de bun augur...ti-as dori s-aveti un scotch la-ndemana :))

Someone spunea...

4-1. Mă, dormi când nu trebuie :-)

Brad Florescu spunea...

nu dorm, petrene, nu dorm! savurez!

Bogdan spunea...

enjoy it ;)

luma spunea...

te rog nu subestima cunostintele thailandezilor in materie de fotbal!
in 1992 cand am zburat cu parapanta in insula de corali deasupra oceanului(sounds familiar?), ei bine, thailandezul care-mi ghida parapanta si facea misto de mine ca-mi era frica de rechini, ei bine, cand m-a intrebat de unde sunt si i-am zis din romania, mi-a spus: haaaaaaaaaa!giogio hagi!nadia comaneci!
e drept ca interlocutorul imi era ceva mai varstnic decat copii tai purtatori de steag!
doamne ce dor mi-ai facut de thai!
take care, man!