15 octombrie 2009

Ceva in schimb


Insula in North Sulawesi. Foto: Alex Popescu.

Toata atentia de care beneficiez in ultimele zile ma onoreaza si ma incurca putin. Au scris despre mine Andra, Vlad, Dragos, Iulian, Zoso, Tiberiu ca sa ii numesc doar de cei despre care stiu.

Ca sa nu fiu acuzat de falsa modestie, n-o sa insist acum asupra ideii ca ceea ce fac eu nu e nici un act de curaj, nici unul de nebunie, ci o decizie suta la suta rationala rezultata din felul in care merge treaba pe lumea asta si in viata mea. O sa insist altadata :-)

Am insa un alt ciocanel cu care sa-mi stirbesc noua si efemera imagine: nu sunt nici pe departe primul care face asta. Hana a stat 2 ani in Asia, Alex la fel, Sega vreo 3 ani (are blogul "la secret", nu pot sa-l linkuiesc). Au facut acelasi lucru mai devreme decat mine si cu resurse mai putine. Si, probabil, intr-un mod mai sincer si mai asumat decat o sa fiu eu in stare. Care mi-au dat curajul si inspiratia, fie c-o stiu, fie ca nu.

Mai sunt si altii. Pe cei trei enumerati am avut bucuria sa-i cunosc personal si sa le citesc extraordinarele povesti. Lucru pe care va invit sa-l faceti si voi.

4 pareri:

Maximus spunea...

Nu e o chestie de curaj, dar tot "dus" esti si tu. Felicitari!

Tiberiu spunea...

Vei avea ceva povesti pentru nepoti. Nu va trebui sa le citesti din carti :) .

Anonim spunea...

Sega = Segarceanu Octavian?

Nae spunea...

O fi scris Sega cat pentru 3 ani, da' n-a stat decat unul, Bradute. Bun si ala, zic io.