3 iunie 2012

Iubește-mă așa cum ești



Termină cu alintul. Nimeni nu te iubește așa cum ești. Norocul tău.

Maică-ta te iubește așa cum erai cand sugeai, făceai pe tine și depindeai cu totul de ea. Nu te iubește pentru ce ești acum. Acum așteaptă să-ți revii. Și va aștepta până la capăt.

Taica-tău te iubește pentru cum erai până te-a scos primul baiat in oraș (fato), respectiv până cand ai crescut mai nănău ca el (băiete) și nu te mai putea pocni fără revanșă.

Prietenii te iubesc așa cum ești. Așa cum ești câteodată. Câteodată nu te iubesc așa cum ești, dar îți găsesc scuze.

Bărbatul/femeia din dotare, singurii care sunt condamnați să trăiască în viu cu tine, nu te pot iubi așa cum ești. Te iubesc pentru ce continui să fii sau să nu fii, pentru ce-ai în plan, pentru ce-ai reușit sau ai ratat, pentru ce va fi sa nu va fi să fie. Că nu s-au înhăitat cu tine doar pentru clipa aia, prima. Le-ai promis ceva.

Tu iubește-te pe tine, sigur. Iubește-te cât poți, dar nu te iubi așa cum ești. Ai deveni o insultă la adresa timpului. Iubește-te așa cum curgi, eventual. 

8 pareri:

Unknown spunea...

Asa-i. Si eu am convingerea ca oamenii evolueaza si in fucntie de dorinta de a satisface asteptarile cuiva. E un pret mic de platit pentru a fi iubit.

Anonim spunea...

Bradut, ce il defineste pe un om? Eu iubesc un om pentru ceea ce e el si stiu sigur ca asa e. De ce? Pentru ca i-am zis atunci cand l-am cunoscut si am simtit cat de frumos e sufletul lui: . De atunci au trecut peste 10 ani si il iubesc la fel de mult ca atunci cand l-am cunoscut doar pentru ceea ce e el, iar timpul si transformarile prin care am trecut amandoi nu au putut schimba nimic.
Ai scris frumos si practic, esti realist insa cred ca esti si un pic pesimist. Vreau sa te contrazic si sa iti spun ca e posibil sa iubesti un om pentru ceea ce e el, indiferent cate bube ar avea in cap :). Te iubesc!

Eve Delacroix spunea...

mai bradut.. "esti"-ul din vorba asta pe care-o pui la pamant nu-i chiar sinonim cu declinarea lui in timp...

radu c. spunea...

verbul 'a fi' este la prezent continuu. a fi inseamna a deveni, ca doar un mort este si atat. si nici macar.

INCERTITUDINI spunea...

Bună dimineața!
Să nu te burzuluiești când spun că am lacrimi.
Mi se întâmplă , când ceva îmi atinge sufletul!

Unknown spunea...

că bine le zici...dar de-ar înţelege toţi că aşa este..sau poate e mai bine că nu înţeleg toţi!

krossfire spunea...

Vorbe destepte, de dimineata. Ce a ajuns lumea asta! Ma intorc poze cu pisici :P

Anonim spunea...

Bine zis, bine scris! Iubeste-te, insa daca nu te iubesti nici tu, atunci ai o problema. Deci fa ceva bun pentru tine, sa te poti iubi. Daca nu te iubesti, atunci nu poti cere cuiva sa te iubeasca...