22 octombrie 2009

Am o pisica



Am o pisica. Ea este foarte miloaga. Dimineatza, profitand de faptul ca dorm cu usile si ferestrele deschise, intra in casa si incepe sa miaune tare-tare. E o pisica desteptatoare. Apoi se urca pe chiuveta si cauta mancare. Nu gaseste. Miauna protestant si se freaca de piciorul patului.

Ieri i-am fiert un ou si i l-am servit frumos pe o farfurie de plastic albastruie. A mirosit, dar n-a mancat. Mananca numai carne. Cristi si Ioana i-au dat carne de pui si a mancat-o. Pana la urma, a venit un catzel mic negru cu alb si a halit oul boscorodind: "mâţele astea...mereu trebuie sa faci curat dupa ele".

Catzelul doarme de regula la baza scarilor, intr-o tufa, sa-i fie umbra. Dar nu despre catzel e postul asta ca, daca era, l-as fi intitulat "am un catzel". Nu e cazul deocamdata, ca a fugit de teama furtunului domnului Ong.

Domnul Ong, proprietarul, a venit sa ude florile din jurul casei. E un batranel mic si harnic, cu o fatza de chinez, care inlocuieste cu un zambet fiecare cuvant pe care nu-l poate spune in engleza. Si sunt multe. Majoritatea.

Pisica merge cu mine cand ies sa ma plimb pe plaja. Imi arata drumul. Ieri m-a dus la o casutza. Nu era nimeni acasa si totusi cineva vorbea intr-una. O mierla indiana intr-o colivie de lemn. Cred ca se cunostea cu pisicutza, ca mult au mai chatuit. Pisica "miau-miau", aia "ciau-hau". Sigur vorbeau despre mine.

Pisica toarce. Cum te-apropii de ea sau ea de tine, incepe sa toarca. Cred ca a stat singura mult timp. O pisica singura la malul marii prezinta de regula asemenea simptome. Am citit eu in monitorul oficial.

O singura problema as avea cu pisica si va rog sa ma ajutati. As vrea sa-i dau un nume dar le-am terminat pe toate din cauza Keniei, care a fatat vreo 15 pui la viatza ei si a trebuit sa-i botez pe toti cu mana mea. M-a lasat fara onomastice.

Ceva idei?

UPDATE: Multumim pentru covarsitorul numar de propuneri. Lista ramane deschisa pana maine la 10GMT+7, ora la care o sa-i prezint pisicii propunerile dumneavoastra, sa vedem ce-si alege.

47 pareri:

Unknown spunea...

Sophie..:)

Lopez spunea...

torqelina

horia spunea...

aia's bashchetzii tai langa pisica?
a murit pisica?
daca da, de ce te mai chinui cu nume, ca o poti inmormanta si fara nume!
sau nu poti si atunci se explica interesul tau?

venat show spunea...

Vatican!
Si daca nu iti place iti donez oricare din numele mele....
Numai ca, daca reusesc sa ii fiu nasa, vreau poze cu ea lunar!Pina o pleca si ea in lume, ca tine!

Zuzu spunea...

Martha, Cocos, Rita...

Unknown spunea...

Shaolin

asmodee spunea...

Iti dau unu cu imprumut! Chilli sau Cili, cum preferi. Io zic ca se potriveste, are personalitate mata aia :D

Anonim spunea...

Boema

Natalia spunea...

Boema

Nat spunea...

Boema

Natalia spunea...

hahahaha, scuze pentru atatea posturi, am citit tarziu despre aprobare :)

Emilian Nedelcu spunea...

Vorba lui Eliot, "the naming of cats is a difficult matter".

Ba mai mult, tot el ne zice, numele pe care-l cauti tu nu-l stie decat pisica. N-ar fi rau sa te uiti in ochii ei, poate ti-ar spune ceva :)

"The name that no human research can discover
But the cat himself knows, and will never confess
When you notice a cat in profound meditation,
The reason, I tell you, is always the same:
His mind is engaged in a rapt contemplation
Of the thought, of the thought, of the thought of his name:
His ineffable effable
Effanineffable
Deep and inscrutable singular name.

So, good luck to you!

Diana Laura spunea...

cîteva idei, la repezeală:
Torquato Tasso
Urzi
Fănuș
Lenevuș

evident, numele de familie, în oricare variantă, este Florescu.

Kit spunea...

Daca miauna tare pretinzand s-o spaguiesti cu mancare poti sa-i zici Ridzi.

mvcaraiman spunea...

zi-i 'Bursuca' ca tot batu Unirea :)

Brad Florescu spunea...

da, Kit, buna idee: sa facem ridzi-pitzi.
Diana Laura: Torquato Tasso Florescu nu suna rau deloc.
Emilian, admirabil. Ideea a fost minunat pusa pe muzica in "Cats"
Natalia: Multumesc pentru idee. Multumesc pentru idee. Multumesc pentru idee.
Zuzu: Cocos intra pe shortlist.
Venat: Vatican! LOOOOOL! Esti dusa. Pisica Vatican, Vatican - Pisica.
Horia: sunt spalati, du-te naibii.
Lopez: s-a notat.
Cristina: nu, ca dupa aia le confund.

Felipov spunea...

Nessun Dorma

Mara spunea...

eu cunosc o pisica shiba distinctively smart and stylish. si imi mai place shanti

Ovidiu Eftimie spunea...

Jnucălz.

Anonim spunea...

Cred ca arata ca o Happiness sau Summer

Radu D. spunea...

Unirea

Anonim spunea...

Miruna

Anca spunea...

Eu zic s-o cheme Lala.

Anonim spunea...

Koha sau Naga

Veronica spunea...

Lunitza!

maria spunea...

ham, scuze doamna pisica, Ham (asa le zice bebe nepota'miu la toate), poate thailandeza il pricepe mai bine decat romaneza

Leo spunea...

S-a inchis votul ? Eu i-as zicea Floarea, romaneste. :)

illa spunea...

Mussa; inseamna soricica in islandeza; a fost numele lui Gizmo pana cand am descoperit ca e un el nu o ea cum ni se spusese; Ali inventase o titultura intreaga : kissa mussa soricica :)));

Mona spunea...

P U M A

CosmICS spunea...

Sa sintetizam ce stim noi despre mita in cauza: ii plac plimbarile lungi pe plaja,sa toarca lenes, carnea de pui, sa intretina conversatii in limbi straine si... nu-i place sa te vada dormind:)
Toate astea ma duc cu gandul cu gandul la Pina Colada (vezi melodia celor de la Escape)

Anonim spunea...

unicat :-)

sapere spunea...

nume de cod: Zumza

sapere spunea...

nume de cod: Zumza

ZuZu spunea...

gepetto :)

Antoaneta spunea...

Ideal trebuie sa fie de doua silabe, ca sa va întelegeti mai usor, alte sugestii nu am. Pisica am si eu de acum 5 zile, o cheama Toşka, din motive de rusofilie. Spune-i cum îti vine la gura când te trezeste dimineata.

batmanu spunea...

dacă e băiat, Galamaz.
dacă e fată, merge şi Varga.
zic.

Lola spunea...

Mimi

Lex spunea...

Taja iti placeeee? e simplu si cochet pentru o kitten. am si eu dar un motan ;).

Anonim spunea...

indiferent de sexul pisicii, daca zici ca esti pe o insula, trebuie s-o chemeeeeeeeeeeeeeeee............
v i n e r i !
ta-naaaaaaaaaaaaaaaaam!
in ce limba vrei tu!
si daca o botezi in engleza, friday, potzi s-o strigi free!
pt ca vom trai si vom fi " free"!
nasha:
cruella de vila

Vania spunea...

Olga, Nataşa...

ioana spunea...

Pătrăţel, deşi ar fi mai mult pentru câine, dar merge şi la mâţă, sau Picuţa, sau Tertelici.

Mihai spunea...

Am si eu un motan, Andrei. Hai sa le facem cunostinta. Uite-i aici profilul: http://traficulmasii.ro/2009/10/16/andrei/.
:)

sega spunea...

zi-i si tu "muai thai". ba nu: "miau thai"

venat show spunea...

"Venat: Vatican! LOOOOOL! Esti dusa. Pisica Vatican, Vatican - Pisica."
... nu asa, Bradutz...:
"sa va prezint pisica mea:
- Vatican@Florescu!
- 'Ziua! Eu sunt noul prieten al lui Bradut. Vatican. Vatican@Florescu.

Camelia spunea...

Pisica Patrocle. Parerea mea.

Anonim spunea...

Cauti un nume unisex?
Tequilla.
Cu toate ca as recomanda: Nuca (si nu pe cea de cocos;-))

Anonim spunea...

MARCEL. Neparat MARCEL.