18 octombrie 2009

Pe-aici, prin incinta


Rezumat al evenimentelor din ultimele zile:

M-am certat cu Cristi. Eu sustineam ca e vineri, el - ca e sambata. Asta se intampla vineri.

Am rezolvat in sfarsit problema locativa. Am mai luat o casa, acum o sa incapem toti, inclusiv cine mai e de venit (nu dau nume). Acum stau singur, ca un oligarh ce sunt.

Ca sa nu mai facem 100 de drumuri pe zi cu motoreta dupa una, dupa alta, azi am tocmit un taxi si l-am umplut de provizii pentru toata saptamana. Singura faza nasoala a fost ca - din nu stiu ce motiv, ca era explicat in thailandeza - la ora la care am fost noi la supermarket nu se vindea bere. Oh...si ce ieftina era fatza de preturile de la noi din sat...

Azi e Luna Noua, pretext pentru astia sa mai organizeze o chindie: Black Moon Party. Abia asteptam s-o ratam si pe-asta, asa cum am ratat si Half Moon Party-ul de acum o saptamana.

Banuiesc ca tot din pricina Lunii Noi, apa e foarte mica in laguna din fatza noastra. Daca inoti mai avantat te dai cu genunchii de nisipul fin de pe fund. Deci am facut pluta.

Dupa succesul mediatic repurtat de baracuda pane de saptamana trecuta, Andrei s-a obsedat rau cu pestele. Pe post de buna dimineata, ce faci sau hai sa bem, amicul ma saluta cu "hai sa luam o baracuda". Am fost acum o ora pana la piatza, n-aveau baracude, am luat un peste roscovan, cred ca e un soi de snapper. Andrei l-a dus acasa si l-a curatat ca pe copilul lui. Sper sa iasa bine.

Chiar in fatza casei mele, pe plaja, e un baruletz la care nu vine niciodata niciun client. Aseara ne-am decis sa-i facem o re-inaugurare si sa bem doua beri la el. Patronu e pescar, barman si, din cate am inteles, un foarte talentat agricultor ;-)

6 pareri:

asmodee spunea...

Bradut, iti fac cunostinta cu alex. el e primul om frumos pe care l-am cunoscut, tu esti al doilea :). O sa-ti placa alex, si-o sa fiti prieteni. Simt. Da un ochi aici: alexluchici.wordpress.com

cos spunea...

Te somez sa inchizi blogul. Daca nu, dau dracului tot si vin dupa tine!...

literelibere spunea...

la mine e frig si ploua. am intrat aici ca sa simt vremea calda, mirosul marii si nisipul plajei...

Şerban spunea...

In afara de peste si fructe se mai serveste ceva mancare solida pe insula aia? Adica, ce vreau sa zic, ati intalnit verdeturi, tarlale, oameni cu sapa?

Brad Florescu spunea...

@asmodee: multumesc ca mi-ai "facut cunostinta" cu alex. e un om extraordinar, inconjurat de un alt om extraordinar.
@cos: nu-l inchid, na, sa te vad ce faci.
@literelibere: bine, mai pun.
@Serban: se servesc de toate, inclusiv pizza si paste. Dar totul se aduce de pe continent. Cu exceptia micilor cultivatori de marijuana, n-am vazut niciun semn de preocupari agricole. Relieful insulei e accidentat, solul e sarac, peste tot doar jungla deasa. Picturesque, dar nepotrivit pentru culturi.

Anonim spunea...

fain