19 octombrie 2009

12 pareri:

Adrian spunea...

Excelent articolul, informatii utile si organizate de asa natura incat sa iti vina sa faci bagajul acum.

Scuze, nu m-am putut abtine: cum merge netul? Oricum, banuiesc ca mai bine ca la UPC. :)

Brad Florescu spunea...

Adrian, netul merge cam ca la UPC. ADSL e maxim ce poti obtine.
Multumesc pentru aprecieri. Sper sa-ti foloseasca foarte curand.

Anonim spunea...

Multumesc, gasesc articolul asta ca fiind raspuns la dorinta cu "ia-ma si pe mine" :P. Am inceput sa-mi fac planuri cu ceva timp inainte de a ma ispiti complet si iremediabil pozele facute de tine. Asa ca am hotarat destinatia, acum ramane sa-mi gasesc singura raspunsul la restul detaliilor :)- altele decat cele la care tu ai facut referire.
La inceput de an sper sa-mi prepari un cocktail de welcome si sa-mi impartasesti cateva tips-uri de "localnic" :)
Ina

Anonim spunea...

Spune-ne te rog si costurile de deplasare Bucuresti-Koh Pha Ngan

Brad Florescu spunea...

O sa incep cu o platitudine: preturile variaza :-)
Pentru Bucuresti-Bangkok am platit 780 de euro de persoana toate taxele incluse, bilet open use open jaw (adica ne putem intoarce oricand in interval de un an, de pe orice aeroport din Asia de SE: BKK, Jakarta, Kuala Lumpur, Manila). Asta se rezolva la Emirates. Se zboara cu Tarom pana la Istanbul, apoi cu Emirates pana la Dubai si de acolo tot cu Emirates pana la BKK.
Mai departe, pentru BKK-Samui am platit 50 de euro la Bangkok Airways.
Din Samui am luat "vaporasul": 7 euro.
Functie de perioada, poti gasi si mai ieftin. Uite, cineva vine incoace in decembrie (!!!) si se intoarce in ianuarie si a platit doar 700 de euro OTP-BKK cu Qatar Airways (segmentul OTP-IST cu Tarom)
Daca mai sunt intrebari, va rog :-)

venat show spunea...

Nici nu ai o tzara bine definita- doar tu ai zis ca este un cucland- si mi se pare ca deja pui de un guvern in exil!
E la moda, ce sa zic...?!
Florescu, Dalai Lama si Basescu!

BoGdan spunea...

eu as avea o intrebare. am intrat pe site-ul insulei si am gasit acolo, la pericole....serpii!!! si nu orice fel de serpi, ci cobrele (cam astea ar fi cei mai rai...ca se pare ca mai sunt si altii). iar pe amazingrace nu am vazut decat niste zvonuri de scorpioni. asa ca, de la fata locului, ce ne spui? ai vazut? ai auzit? sunt sau nu serpi pe insula??? mersi mult de tot!
ps. felicitari si mltumesc ca ne faci sa visam frumos!

Anonim spunea...

dau de ieri tarcoale blogului, povestii. bradu, mi-a parut absolut genial, si datator de inspuiratie. doar ca nu ma puteam prinde de ce ai vrea sa afle si altcineva detaliile imprejurarilor in care te desfasori. pentru mine parea ca aceste lucruri trebuie cumva pazite, rezervate, puse de-o parte si doar hint-uite pentru cei ce inca nu s-au incumetat.

citind acest articol pe amazing race si umrmarind cele ce se intampla pe acel site am inteles ca este foarte important sa imparti ce ai vazut si aflat ca altii sa poata experimenta la fel ca tine. acum deschiderea asta o inteleg ca pe o directie naturala in prealabil definita. mare daruire. imi place mult si continui sa urmaresc. numai bine.

alina spunea...

ce te faci acum, vine juma de Romanie dupa voi! :)

Brad Florescu spunea...

@BoGdan: nu stiu, frate, or fi si cobre si pitoni, or fi si coiotzi la o adica. Daca sunt, sunt adanc in jungla, unde n-o sa ajungi niciodata, crede-ma (pentru ca nu ai cum :-) )
As a rule of thumb, animalelor le e mai frica de noi decat ne e lor de ele. Daca exista o cobra cat de mica pe insula asta, va evita nebuneste sa se aventureze catre zonele locuite. Cobrelor le e teama de scutere, ca cica ar calca pe cap ceva de speriat :-)
Nu, acuma serios, in 5 saptamani pe insula asta n-am vazut nimic care sa ma sperie.

@nimsoc: sunt un fel de cercetash; merg inainte, vad daca e ok, chem divizia :-)

@alina: nicio problema; o sa vina jumatatea care trebuie.

sega spunea...

vezi ca eu, intr-o buna dimineata indiana, in coliba mea de bambus de pe plaja din gokarna, am gasit o cobra, care se holba la mine. bine, e drept ca india nu-i tailanda. cobra aia o fi venit din inima junglei doar ca sa-i doinesc eu ceva din fluier :))

Brad Florescu spunea...

Stiu eu, sega...oi fi lasat laptele pe prispa de cu seara.