19 octombrie 2009

Nu va grabiti sa dati play, ca tre sa va explic contextul



Imagineaza-ti ca la nunta ta inviti 300 de persoana. Pui multe mese in curtea generoasa a casei tale de piatra. Asha. Pui Cola pe mese. Pui whisky. La 11 dai drumul la o muzica de ambiantza. Dai muzica din totzi vatzii pe care ai putut sa-i aduni de pe o insula a petrecerilor.

Pe la 5-6 incep sa apara invitatii. Oameni saraci, cu jeep-uri.
Care ti-au adus, fiecare, cate un dar. Un dar de pretz. Irepetabil.
Ti-au adus o melodie live cantata chiar de ei pe scena nuntii!
Fals, dar din suflet, dar tare.

De 6 ore canta nuntasii. Unul dupa celalalt, cateodata cate doi.
La 4 minute piesa, va rog sa-mi spuneti cam la ce ora se va termina acest karaoke generalizat din sat, ca sa pot si eu sa dorm.

Acum dati play.

10 pareri:

laura spunea...

mai devreme imi tiuiau urechile de liniste, acum doar imi tiuie.

ai fost si tu invitat la nunta? sunt curioasa ce evergreen ai ales :-)

Elena Stanciu spunea...

Nu am putut sa vad si sa ascult, mai ales, pana la capat. Durea prea tare :))

IudaismRo spunea...

COOL Nunta mai inteleg shi eu...

Anonim spunea...

Vezi Bradut.. la Thong Nai Pan ai toata linistea din lume :))

venat show spunea...

Florescu, esti presedinte! Da-i afara din lumea ta!

comanu spunea...

tu chiar esti in thailanda sau ai luat "drumetul" in locatie de gestiune?

Mara spunea...

fiecare tailanda cu ai sai vecini de pe cezar boliac. era luni?

Anonim spunea...

Ce ne mai bucuram acum toti ca a murit si capra cu ochii oblici!

Felipov spunea...

E noul trend de la nunti.
Ca sa strangi bani tre sa dai nuntasilor entarteinment.
Un concert, o jonglerie, un karakoke, niste dansuri populare cu ansamblul Miorita, orice, distractie sa fie.

Anonim spunea...

lasa Bradone , nu fi gelos ...aranjam si de ziua ta tot asa ;)