23 octombrie 2009

5 pareri:

RaduGi spunea...

Vezi ca eu am deja Sumatra Mandheling din Indonezia. Hai sa facem un test: intreaba localnicii care e cea mai scumpa si buna cafea arabica (NU ROBUSTA!)de la ei din tara si spune-mi ce reiese, te rog. Apoi, afla un furnizor din zona ta, pune-ma in legatura cu el pe meil si aflu eu preturi. MonKaff se bazeaza in sfarsit pe tine :-)) Te pupa tata (nu tata, eu, e doar o vorba :-). respect! raduGi

Clarisa spunea...

Bravo, Bradut! Astazi am aflat ca ai plecat. Ai facut ceea ce multi isi doresc in adancul sufletului, dar o multime de retineri bolnavicioase ii tin pe loc. Astept cu nerabdare sa degust la Radu o cafea buna din Indonezia :-)! Radu, nu vrei sa mergem sa degustam cafeaua la fata locului? Numai bine, Bradut! De azi incolo iti urmaresc post-urile caci sunt fascinante.

Theia spunea...

Mi-o povestesti, sa se bucure toti:)

Anonim spunea...

ii durea mana sa puna pe site si adresa cafenelei la care ma cheama?

Brad Florescu spunea...

Citez de pe site: Strada Tudor Stefan 23, langa Piata Dorobanti.
031 425 95 94.
office@monkaff.ro

E strada care incepe la Petrom, daca stii.