25 octombrie 2009

La o onomastica

"Pescarul a lasat atata saliva pe tzigara incat, daca am colecta ADN-ul din ea, am putea sa ne facem pescarul nostru."

Ioana catre Cristi: Te patrunde frumosul?
Cristi catre Ioana: Poate pe tine.

"Se uita la mine de parc-as fi o lupa prin care vede totul mai mare"

"Iti place untul?"

Isi mai aduc aminte ashtia maine si mai pun. La multi ani, Mitică!

UPDATE (multumiri Ioanei):
"Nu renega, bă, cartofu, că el te-a adus la viaţă"

2 pareri:

LMP spunea...

Tocmai ce-am citit asta: http://turism.evz.ro/emain/articolul/873021/Marea-evadare-anul-sabatic

Tare frumos, dom'le! Felicitari pt anul sabatic, sper sa am parte si eu de unu' la un moment dat. Spor sa ai la lenevit, asteptam poze si info cu deeeosebit interes.

Sanatate maxima si fericire exagerata!
LMP

cristina spunea...

hai, sa nu ma lasi asa... baga intr-un update si explicatiile. ok, inteleg, inside joke - inside joke, dar prea ma simt ca un voyeurist daca nu aflu despre ce e vorba. :)