25 aprilie 2007

Florescu, Botzan si Naumovici au fost cumparati de ciprioti!

Am vrut sa-mi iau domeniul www.bradutflorescu.ro. Simplu, uman, firesc. Caut pe DNS. Tzeapa; il luase deja cineva.
Zic, ca in bancul cu ursul: "o exista vreo bere cu numele meu? Ia sa vad eu whois."
Si uite who-era

person: Vlad Stan
address: CARPA ENTERPRISES LIMITED
address: 2-4 Arch.MakariosIII Avenue, 9th Floor, Capital Center
address: PC 1505

address: Nicosia
address: CY
address: Postal Code: 7000
phone: +40.2241657
e-mail:
vlad.stan@vodanet.ro

Contactat telefonic, domnul Vlad Stan si-a cerut scuze pentru situatie si mi-a explicat ca domeniile au fost cumparate pentru un proiect Vodanet care mi-ar fi oferit ocazia de a-mi face un blog la ei. A si reiterat invitatia. Cum ar veni, fac trafic si Vodanet il vinde. Super-smart. Daca-mi ziceati acum un an, ma combinam, ca eram mai naiv.

Din spusele domnului Stan, deocamdata nu se poate face nimic, intrucat proprietarul site-ului e o companie americana (evident, cu sediul in Cipru) si ca procedurile sunt complicate.
Daca tot apartin unui offshore, mai platesc taxe la stat?

Stati, ca n-am terminat.

In fix aceeasi situatie si cu acelasi proprietar se mai afla:

www.adrianbotan.ro
www.bogdannaumovici.ro
www.felixtataru.ro
www.raduflorescu.ro
www.luciangeorgescu.ro
www.manuelanecula.ro


Sunt libere la vanzare (bagatzi!):

www.bogdanenoiu.ro
www.dragosgrigoriu.ro
www.mihaivartosu.ro / www.mihailvartosu.ro
www.sorinpredescu.ro


Am si o veste buna.
Domeniul www.mihaelanicola.ro ii apartine Mihaelei Szigeti.

1 pareri:

lorenzo spunea...

Bai nene, sunt plin de draci. Nici un cuvant despre lorenzoradu.ro ...