24 aprilie 2007

Cocolino ar vrea si el la LiBearty, dar stapanul nu-i da voie



Acesta este Cocolino (poza - exceptionala, courtesy HotNews), ursuletul de la Mandra care sta inchis intr-o cusca de fier, la marginea unei gropi de gunoi.

Conform declaratiilor doamnei Cristina Lapis, Cocolino e in pragul colapsului psihic. Da aceleasi semne pe care le prezenta si ursoaica Maia inainte de a se sinucide mancandu-si labutzele.

Daca aveti drum prin localitatea Mandra (aproape de Fagaras), intrebati de Restaurantul Ciucas, unde este tinut Cocolino si rugati-l pe domnul proprietar Ioan Vlad sa-l predea celor de la Libearty. Ca sa-i fie si lui bine. Eventual mancati si-o ciorba, sa nu simta omul ca pierde.

O alta rugaminte: daca vedeti ursi tinuti in captivitate, sunati la numarul 0268 471 202 / 0788 714 197 (va raspunde LiBearty Zarnesti).

Mentiune: CONFORM LEGII, nimeni nu are dreptul de a tine in captivitate un animal salbatic. Animalele salbatice nu pot fi vandute, cumparate, inchiriate, concesionate sau exploatate de oameni. Si aici ma refer la legea romana, care s-a armonizat (cel putin in litera), prin semnarea Conventiei de la Berna, cu legislatia europeana.

Draga Cocolino, as vrea sa-ti transmit ca Lidia, Cristi, Ionel, Hansel, Gretel, Sofia, Gina, Susie, Odi, Mura, Viorel, Bobitza, Mari, Ursi si Baloo te-asteapta sa impartiti padurea si sa va jucati impreuna.

Tine-te tare, ca venim!

Daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca nici noi, oamenii, n-o ducem prea bine.

4 pareri:

Anonim :) spunea...

Este inadmisibil ce se intimpla cu aceste animale, dar nu numai cu ele. Am sa pun un link pe blog-ul meu spre acest articol. Adresa este: http://rothoughts.blogspot.com.

Vreau sa merg la acea pseudo-rezervatie de lupi, de la Plaiul Foii. Imi puteti da niste indicatii rutiere, eventual coordonate GPS si ma duce "navigatorul" :).

Brad Florescu spunea...

Salut si multumesc pentru comment si pentru linkuire.
Nu am coordonatele GPS ale rezervatiei, dar pot sa ti le dau pe alea "clasice".
O iei din Zarnesti spre Plaiul Foii si mergi. La un moment dat, pe dreapta, e o casutza galbena izolata. Ala e punctul de reper. La 50 de metri de ea o sa vezi un gard verde si, dupa el, doua constructii mici de lemn.
O iei prin spartura din gard si intri. Ajungi la tzarc. Lupii or sa vina singuri la gard, ca sunt morti de foame. Nu uita sa cumperi niste ciozvarte din Zarnesti, sa le dai.
Multumesc.

Anonim :) spunea...

Termin in 15-30 min un post cu impresiile noastre de la vizita la lupi si ursi. Te rog sa ma ajuti sa-l popularizez. Multumesc. Am si coordonatele GPS. Sa le fac publice ?

Anonim :) spunea...

Fost, vazut, placut...

Nu stiu daca mi-a reusit postarea comment-ului anterior, asa ca reiau :)

Am fost acolo, si la lupi, si la ursi. Am postat pe blogul meu impresiile si vreo 3-4 poze. Dar am decis sa deschid un blog dedicat in exclusivitate acestui proiect, prin prisma experientei proprii si sa postez acolo absolut tot ce tine de LiBearty. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca poate am reusit sa deschid drumul discutiilor dintre asociatie si firma unde lucrez pentru un posibil parteneriat. Multumesc pentru indicatiile "turistice", m-au ajutat sa localizez lupii. Uite impresiile: http://rothoughts.blogspot.com sau, urmeaza si pe http://libearty.blogspot.com