13 aprilie 2007

Pe trecere

A fost ziua lui Razvan Marc (norocosul care face "Bazar" pe TVR 2 si se plimba moca prin toata lumea). Si m-a dus si pe mine iubita mea, pe cale de consecinta, ca sunt prieteni.
A fost intuneric, am baut 4 beri sau 6 si am stat de vorba cu niste oameni draguti: Comanescu , Cristi si Bogdan (tot de la HotNews), Dragos Bucur si Diana Balba (de la "Marfa" - Realitatea TV), Lucian Mandrutza (uite ca nu e prea tarziu, fraiere :-) ).
Cu Dan Popi de la Cat Music/Media Services si Radu Grozea (impresarul lui Stefan Banica Jr) am pus pariu ca Todomondo ia Eurovisionul 2007. Na, am si eu o obsesie. Dan a zis ca nu, Radu a zis ca da.
Una peste alta, e frumos sa stii oameni si sa mergi la petrecerile lor. Mai ma mai duc.
La multi ani, Razvan!

1 pareri:

Cristian spunea...

curat norocos... cum de o fi ajuns acolo?