Am cumparat doua bilete de avion OTP-CCS direct de pe site-ul lor. Cu un card BCR.
Mi-au luat banii in aceeasi zi. Si, dupa o saptamana, mi i-au mai luat o data. Ca sa fie siguri.
Asta am aflat sambata dimineata, ca ma dusesem sa scot un cash de la bancomat. Surpriza. Lipseau niste :-(
Luni am sunat la call center si, evident, oamenii au dat vina pe BCR. Care a dat vina pe Lufthansa. Care a dat vina pe BCR. Si tot asa.
De parca eu, clientul, aveam vreo vina.
Dupa doua ore de experiente suprarealiste intr-o filiala BCR, banca a reusit sa-mi puna banii inapoi in cont.
Fiti atenti, deci.
Altfel, tot respectul pentru Lufthansa. Avioane noi, piloti excelenti, safety record de invidiat. Abia astept sa zbor din cu ei.
17 aprilie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 pareri:
Zbor placut insa ai grija la check-in. Faza reala de ieri dimineata: o prietena cu un zbor Bucuresti-Miami-Cayman nu e lasata sa urce in avion pe motiv de viza. Dupa multi nervi si ceva telefoane fata incearca la ghiseul alaturat unde i se ureaza un zbor placut. Viza tot nu avea.
Cum se zice in germana "Get you head out of your ass, Lufthansa"?
noi zburam prin frankfurt. si in venezuela nu e nevoie de viza, ca sunt comunisti ca si noi :-)
Ai multi prieteni de-astia care se duc in Cayman???
Prea putini. Daca te bate un gand sa-mi faci o vizita da un semn, dar grabeste-te. Nu mai stau mult aici. Prea cald.
Lufthansa zbor LH 1420 Frankfurt-OTP
La bordul navei a fost servit snack-ul si bauturile cu pricina.
La turul doi de bauturi facut de insotitoare ("refill") dupa ce am fost intrebat cxe mai doresc cer un pahar de apa si unul de vin rosu. Mi se raspunde de catre stewardeza care era culmea si purser ( sefa lor) ca am sarit limita..... o intreb care e limita la bord si ca sunt dispus sa platesc eventuale diferente... pleaca si nu mai vine. Apas butonul de service apare, ii cer sa-si puna ecusonul lipsa ca sa pot sa-i citesc numele si sa las un feed back pt atitudine. Refuza si-mi aduce o carte postala scrisa cu numele spunand ca ea in acest avion este bossul si nu are de ce sa-si puna vreun ecuson... si nici sa dea socoteala. Discut la plecare cu capitanul navei, acesta isi cere neputincios scuze si-mi confirma veridicatea numelui scris cun pixul pe carte postala.
Lufthansa se comporta cu o suficienta de sine si o aroganta tipic germana. Sper ca aceste mizerii umane ca cea intalnita in avion sa fie maturate la o noua restructurare in urma unei vanzari la un investitor chinez, arab sau indian....
Trimiteți un comentariu