Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

11 aprilie 2007

DDB Bucuresti a castigat pitch-ul Peugeot

Trust Motors, importatorul Peugeot pentru Romania, a anuntat vineri rezultatul licitatiei pentru alocarea contului de creatie.
DDB a fost desemnata castigatoare.
La licitatie au mai participat Lowe, Gavrila&Asociatii si BrandsTalk.

3 comentarii:

florin spunea...

taiati viteii cei grasi, dati cep butoaielor brobonate si imprastiati turmele de citrenuri si renaulturi din fata intrarii.
sa fie bravo.
comanu

maria spunea...

felicitari! cine a facut reclamele pana acum...de exemplu aceea cu "inteeennss", ma refer la reclamele peugeot romanesti. mie nu imi placeau. poate reusiti sa dati alt ton. de ex. cele din afara peugeot sunt super...(vezi indianul, sau gargaritele...).

mine spunea...

florin, multumesc pentru prieteneasca frenezie retorica :-)
maria, multumesc pentru comentariu. as vrea doar sa precizez ca toate reclamele Peugeot difuzate pina acum in Romania sunt - cu o foarte mica exceptie - adaptari ale unor creatii sau platforme creative internationale.
evident, agentia locala (pina acum contul a fost la Mercury) are un anumit grad de libertate in a reinterpreta platformele respective intr-o cheie relevanta local. Sper ca DDB sa faca lucrul asta atat de bine incat sa para facut aici.

Share It