Nu stiu ce sa ma mai fac cu baiatu asta. Intru pe forumuri, pe bloguri, pe chaturi, sa vad ce spune lumea despre controversatul.
Problema e ca si aia care-l injura si aia care-l lauda sunt imbecili si agramati.
Mircea, ce target ti-au fixat astia, fratioare?
6 aprilie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 pareri:
Ok. Mircea Badea e printre putinii care spun lucrurilor pe nume, adica se observa fenomenul de spalare de creier la tv: femeile se cred mai tare ca barbatii (vezi emisiuna de 3x femeie), trebuei sa dispara discriminarea, saracii tiganii, transformarea oricarei sarbatori religioase in chestii pur comerciale, idolatrizara vedetelor de 2 lei (gutza, bamby,andreea marin etc )...El, Mircea Bada spune lucrurilor pe nume...si de multe ori o face foarte bine. Acum, sper sa citesti asta: in sfarsit, publicitatea se va sfarsi in maxim 10 - 15 ani... Presupun ca iti dai seama ca practici o meserie ca a unui agent comercial, sau a unuia care nu ii trebuie nici o facultate...dovada clara e, ca in acest doemniu 70% sunt oamei care au absolvit alte facultati gen politehnica, etc... De ce zic ca o sa dispara ? Pentru ca deja incep sa apara standarde la produse: tigarile trebuie vandute cu o atentionare ref. la gradul lor de toxicitate (deja inchipuieti o reclama cu un tip smeker "rebel" care fumeaza o tigara de un tip T si agata o tipa smekera...iar la sf trebuei sa apara mesajul cu cancerul sau alte atenionari...", acum hai sa luam ceva un produs...sa zicm un stick...deja obervi ca in lumea IT-ului reclamele incep sa dispara...de ce ? oamenii se uita la parametrii tehnici ai produsului cauta pe forumuri si nu se mai uita la "brand"....incet incet internetul iti ofera acces la informatie...degeaba apari tu cu o reclama tare la un un suc...in care la sfarsit si pe eticheta va trebui sa scrii clar cocentratia de amestec...asa tot omul o sa obearve ca intr-un american cola sau un dozator tec sau un coca cola nu e nici o diferenta...degeaba apari cu reclame de genul elibereaza-te sau fii tare si pui coca cola...caci omul o sa-si dea seama ca e acelasi produs ca un diluant de la oltchim ramnicu valcea...evident marica ca bmw mercedes, intel...daca produc la aceeasi parametrii vor ramane ff dorite cu sau fara reclame iar oamenii vor constientiza ca, decat sa cumpere un biscuite de pe un raft la care s-a tot facut rclama la tv si in presa...mai bine isi pune creierul in functiune, se uita pe eticheta, ia un alt biscuite si se uite si pe eticheta respectiva si alege produl mai bun din ce scrie pe etichta dar cu pretul mai mic...vident ca cel fara reclama are pretul mai mic ...caci in spatele lui se afla doar partea de productie...si comercializare...fara gloata de oameni frecatori de menta gen PR sau cei cu publicitatea care papa o gramada de bani...stiu ca vei fi revoltat dar consoleaza-te ca pana cand internetul va fi 100% in casele oamenilor si toti vor stii sa foloseasca google wikipedia si forumurile tu vei iesi la pensie..adica te vei putea culca linistit seara de seara cu gandul ca esti o pers interesanta si cu un domeniu interesant...
Uite un bou anonim.
Desteptule! Pe Badea tot noi ti l-am vandut.
Si o sa-ti facem si spot prin care-ti comunicam ca s-a desfintat publicitatea. Suna la 555-247-247 si spune cat esti de extaziat ca nu mai ai pulicitate.
razvanu, fii mai tolerant. omul vine cu servite :-)
Trimiteți un comentariu