23 aprilie 2007

LiBearty Zarnesti - primele fotografii



Lidia si Cristi - dragoste de urs


Lidia si Cristi la plimbare


Lidia si Cristi, nedespartiti de 15 ani


Lidia, "ursoaica blonda"


Ionica in piscina personala


Gretel, privind inapoi cu blandete


Gretel e in pom.

Miercuri, la Libearty, va fi integrata in comunitate o ursoaica mica, pe nume Maria . Aflati mai multe tot de la HotNews. Maria va imparti teritoriul cu ceilalti doi pui, Sofia si Gina, in varsta de un an.

Un interviu senzational cu doamna Cristina Lapis, creatoarea LiBearty, puteti citi in exclusivitate pe blogul Mica Teorie a Evolutiei.

4 pareri:

Kit spunea...

Bravo Bradule, mi-a placut postul.

Pozele tu le-ai facut? Sunt faine.

Brad Florescu spunea...

multumesc frumos. da, am facut si eu cat am putut in doua ore cat am stat. daca ar fi dupa mine, as sta 2 luni cu ochii pe ei. oamenii de la rezervatie spun ca uneori nu le vine sa se mai duca acasa de cate traznai fac ursii in fiecare zi.
te mai astept pe-aici. aducem marfa!

Kit spunea...

Eu eram Cristian ala de mai sus, doamne, numai mama imi mai zice asa — dar numele asta de login nu voia sa mearga in ruptul capului.

Normal ca mai vin. Maestre, sunt abonat.

Anonim spunea...

help this organization to build the sanctuary by voting as many times as you want (for free) here:
http://www.vote4cause.org/cause.php?id=34