8 aprilie 2007

Cum s-a implicat Dumnezeu in infrangerea Stelei

Cred ca ii va fi greu lui Gigi Becali sa explice interventia divinitatii in meciul de sambata.
Tocmai de aceea, imi permit sa ii propun o serie de variante pline de evlavie.


"Daca ne-a batut Dinamo inainte de Inviere, inseamna ca jucatorii au facut pacate in Saptamana Mare si Dumnezeu i-a pedepsit dandu-le rusine si umilinta mare."


"Sambata e zi de jale, abia dupa aia invie Christos. Tot astfel, si noi am fost sambata in mormant si vom invia cu Clujul, apoi vom birui in Liga Campionilor ca soarele sfant de pe cer; veti vedea cum Steaua se va inalta la 40 de zile."


"Biblia spune "sa nu-ti faci chip cioplit"; ori noi am inaugurat tabela chiar in Sambata Mare, iar pe tabela erau chipurile jucatorilor, adica trufie; o sa dau tabela inapoi si nu le mai dau nici banii lu Panasonic de unde-am luat-o, ca mi-au bagat lucrarea lor diavoleasca in casa."



"Patru doi inseamna 6, adica numarul diavolului care a vrut sa ma incerce ca sa-mi verifice credinta mea."

"Decat sa ne bata Dumnezeu, mai bine sa ne bata Dinamo"


Orice urma de blasfemie e dictata de situatie si nu de reaua mea credinta.


Lista ramane deschisa. Astept si alte idei :-)
Pentru inspiratie, intrati pe pagina Gigi Becali - Razboinicul Luminii

E un banner haios imediat sub poza lui.
UPDATE: Bannerul a disparut. Promova un tratament de marire a sanilor
UPDATE LA UPDATE: Bannerul a reaparut. Faceti voi capture screen.

5 pareri:

Anonim spunea...

Genial :))))))

Anonim spunea...

este aproape sigur dupa 40 zile se va inalta Steaua :) dar mai mult ca sigur va fi atunci cand conducatorii si jucatorii nu vor mai fi asa pacatosi deci in vecii vecilor.
apropo nu mai oferi acel site s-ar putea sa fie virusat de dinamovisti :)) oricum el are un virus mare de la inceput dar nu se pune, speram...

Brad Florescu spunea...

ce virus are, ca m-ai facut curios?

comanu spunea...

nu putem trece cu vederea urmatoarele aspecte care, nu-i asa, nu ne da peace.
steaua e ca protv-ul, joaca bine, improvizeaza, incearca scheme de 4 ori x sampion lig, dar nu le mai merge.
dinamo, aceasta antena 1, copiaza tot, importa ce mai ramane degeaba 2-0 s-a facut dupa ce exii munteanu si danciu au bagat-o in halau?!) si viseaza la ratinguri-incasari a la real madrid.
rapidul castiga statutul de tvr. e echipa momentului, scoate mari romani, dar si-o fura cu viosie. basca media de varsta in sincron cu politica lu nea george, acest tudor giurgiu cu fes.

si sa nu uitam unirea urziceni, cartoon network-ul ligii lu mitica. a propos, nu ti se pare k petrescu dan seamana tot mai mult cu dexter laboratory?

Anonim spunea...

Necredinciosii de la Panasonic au venit la mine cu 2 modele de tabela: 4:3 si 16:9.
Si io le-am zis sa-mi aduca o tabela care sa inceapa cu "1" ca io-s numarul unu in bani si credinta.
O iau pe asta cu 1:4 si fac una care sa inceapa cu $.
$teaua, campionii, ole ole ole!