22 aprilie 2007

LiBearty Zarnesti - in cateva ore, fotografii noi si exclusive din "raiul ursuletilor"



Am reusit sa ajung la Zarnesti. Rezervatia LiBearty NU ESTE INCA DESCHISA PUBLICULUI. Asta o chestie pe care n-o stiam, asa ca am ajuns acolo "ca o floare".

Totusi, prin imensa amabilitate a Doamnei Cristina Lapis si cu ajutorul HotNews (multumesc, Cristi!) , am reusit sa intru si sa realizez un "pictorial" din care sper sa inteleaga toata lumea ca "LiBearty" nu e o alta jmekerie pseudo-ecologista care arata cateva animale amarate si ascunde niste milioane de dolari deturnati.

E un proiect realizat cu un profesionalism si o pasiune iesite din comun. Pentru cateva ore, mi-am dorit sa ma fi nascut urs. Desi, evident, as fi dat orice ca sa nu trec vreodata prin ce-au trecut brunii care populeaza acum parcul.

Astept acordul Doamnei Lapis si apoi voi publica fotografiile, impreuna cu o serie de informatii pe care le-am primit la locul faptei.

Veti afla, cu ocazia asta, ce putem face noi pentru mai binele acestor animale minunate.

Stay tuned.

1 pareri:

Anonim spunea...

help the organization that is building the sanctuary by voting:
http://www.vote4cause.org/cause.php?id=34