19 aprilie 2007

DDB si Napolitana Triunghiulara Yup



Nu stiu daca ati apucat sa vedeti campania de lansare a 'NAPOLITANEI TRIUNGHIULARE YUP!' Cine a vazut-o stie de ce am scris cu all caps.

Bun.
Campania de lansare a Finetti YUP este un proiect DDB Balkans, care a implicat birourile din Atena, Sofia si Bucuresti.

Am fost impreuna la client, la Atena, cu mai multe propuneri. Clientul a ales ideea colegilor din Bulgaria, apoi a inceput implementarea. O parte din lucruri s-au facut la Sofia, o parte la Atena si o parte la Bucuresti.

Ideea campaniei este un breakthrough. Nu prea s-a mai vazut/auzit asa ceva pe la noi. Mie mi se pare de o simplitate geniala si chiar ma bucur ca onor clientul a aprobat-o in (sa-i zicem) detrimentul ideii de la Bucuresti. Fratii nostri bulgari au fost beton de data asta.

Daca vreti sa vedeti dementza, vizitati site-ul YUP.

Felicitari pentru: Yordan, Irina, Ognian, Pantelis, Athina, Valentin, Mihai.

3 pareri:

comanu spunea...

adevar, nu s-a mai vazut asa ceva pe aici.
si ce spuneai mai aval cu 2009 pare a fi pe bune.ceea ce va urez.
florin

p.s mai mult pr nu v-ar strica. stiu un baiat bun, petcu se cheama.


:))

Brad Florescu spunea...

sunteti valoros. nu va doriti a veni intru implinirea planului cincinal?

Anonim spunea...

bai florine n-ar strica sa bagi si tu un sezon, doua in liga campionilor... merci si de centrare, pana una alta am scos si eu la incalzire un personaj pentru echipa DDB... sa vedem daca in convinge pa Mister k poate sa faca diferenta si pa teren... bafta mah ciocoflederilor