28 aprilie 2007

Putzina politica



Va prezint un mic dialog pe care l-am avut acum doua zile cu un prieten (intelectual, internaut si publicist.)

Eu: Ce zici de suspendarea lui Basescu?
El: O mizerie. Astia din Parlament sunt niste gangsteri, niste nenorociti.
Eu: Cu cine ai votat in 2004?
El: Cu Basescu.
Eu: Nu, la Parlament cu cine ai votat?
El: Cu Alianta!
Eu: Si deputatul/senatorul pe care l-ai votat de unde era?
El: Cum adica?
Eu: De la PNL sau de la PD?
El: Aaa...nu stiu.

Amicul meu, sustinator neconditionat al cauzei lui Base, e acum intr-o pozitie contradictorie ca elector. Nu e de acord cu suspendarea, dar e posibil sa fi votat in favoarea ei, prin omul pe care l-a mandatat la Parlament. Mama ei de democratie...cum nu esti atent, cum te frige.

Things to do pentru urmatoarele alegeri:
1. Sa mergem la ele.
2. Sa ne alocam macar 1 ora din viata ca sa aflam pe cine trimitem, de fapt, in Parlament.

Ca daca mai votam la misto, o sa tot traim la misto.

1 pareri:

Tix spunea...

PSD PLATFORMA PROGRAM 2007
cititi pe blog