20 aprilie 2007

Cu regret va anunt

Ca am decis sa-l sterg pe Andrei Craitoiu din blogroll-ul meu, pentru ca l-a luat valul suspendarii, punandu-si purul blog sa danseze in hora presei lu Basescu.

Andrei a uitat cine e si de ce-l citeste lumea. A crezut ca o sa faca trafic. Fani. Ca or sa-l iubeasca femeile. Stiu eu ce-o fi crezut? Na, innebunim noi oameni batrani, d-apoi un pushtan ca el...

Nu-l cunosc, nu ma cunoaste, ne-a legat virtual doar suferinta lui Florea Dumitrache si citatul pe care si l-a pus ca motto: "Fericirea e o minge de fotbal. Cand este aproape o loveşti cu piciorul, cand este departe alergi după ea."

Andrei, nu te mai lua dupa Tolontan, ca e vulpe batrana. Tu alegi, cheia e la el. Vezi-ti de fotbal, ca politica e curve.

Vorba ta: La revedere!

3 pareri:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Iti respect decizia.Imi pare rau ca atat ai inteles din postul meu.Nu cred ca am intoxicat si nici nu m-am lasat intoxicat de "ciuperca politicii romanesti".Eu nu am facut decat sa prezint un fapt nemaiintalnit pana astazi pe aceste meleaguri.Atat si nimic mai mult.Eu nu fac politica.
Astazi tu esti copilul ,nu eu,pentru ca nimeni nu mai face "trafic" cu Basescu iar femeile nu ma iubesc pentru acest lucru.
Draga Bradut,eu iti spun sincer:Sa auzim de bine!La revedere putem sa-i spunem presedintelui.

Brad Florescu spunea...

Viata e o minge de fotbal. respect.

Anonim spunea...

Esti excesiv. Acum nu o sa impusti toate prieteniile in burta din cauze basesti.
La urma urmei are omul voie sa-l iubeasca pe Basescu, daca asa simte( personal iubesc femeile, dar asta e o optiune strict personala).
Faza e alta: am inceput sa avem simpatii politice la modul microbistic. Adica ilogic si inargumenatabil. Uite, sa o luam asa: rapidistii sunt rapidisti indiferent ce se intampla, ca de-aia! Ca echipa lor joaca mizerabil, ca Copos ( la fix cacofonie) face tampenii si mizerii etc. e absolut neimportant. Ei sunt rapidisti si cu asta basta. Vor sari la ficati daca zici ceva de sandramaua lor.
Cam la fel a ajuns sa fie si cu optiunile politice. Ei sunt cu basexu indiferent de cati stalpi in cap a luat de beat ce era. De ce? Ca se regasesc in el. E marlan, lichea, derbedeu. Geaba le versi o chiuveta de argumente in cap. Ei il iubesc si gata. Mai nasol e ca in momentul in care vor incepe sa-l urasca- si crede-ma,nu e departe momentul- o vor face la fel de iremediabil tampit si inargumentabil.
Ca 'telectualii lu'spuma se dau in cap dupa el e de inteles: fonctii, bani, romavia, ciolan nene.
Ca Vantu se da in benga dupa el iar e de inteles. Prietenii stiu D(NA) ce.
Ca paunesti beunutevisti sunt mari amatori de chelie cu hahaiala iar e clar ( le ia Lido, dom'le).
Ca Tatulici ii arunca limbi in cur, iar e normal. Asta a facut de cand se stie.
Una peste alta, ciumetii astia care il adora cu spume au o motivatie al naibii de concreta si cu exprimare monetara.
Pe tolomacii ailalti, boborul hlizit si holbat care il adora asa cum adora spritul si semintele de floare e mai greu sa-i intelegi. Da'nici nu trebuie. Vorba unei cunostinte: "e prosti, da' are haz. isi da cu tesla in coaie ca sa aiba de ce rade" Dixit.
PS Am redesenat blogul. Sper ca acum sa nu te mai zgarie nimic la ochi:)
http://danieloctavian.weblog.ro/