18 aprilie 2007

7 pareri:

lorenzo spunea...

Ma duc prin zona Cancun-Plaja Del Carmen-Cozumel la sfarsitul lunii. La vara ma tenteaza un Maramures, ce zici? Tu cu 407 eu cu 307. Te bagi?

Brad Florescu spunea...

Foarte frumos pe-acolo. Te duci prin Miami sau prin Amsterdam?
Daca vrei, iti dau un pont. Pe mine m-au deprimat si Cancunul si Playa del Carmen, asa ca am mers mai spre sud.
Intra pe www.costacocos.com, poate-ti place. E un satuc din sudul Yucatanului, aproape de Mahahual si la vreo 100 de km de Belize. Zic ca, daca tot te duci, sa dai o tura si pina-n Belize, ca e pacat.
In Maramures nu ma mai duc in urmatorii 10 ani. Numai numele-i de ei.

lorenzo spunea...

Merg prin Miami. In Belize am fost si sunt de acord cu tine, merita vazut. E o tara superba, pacat ca e locuita. Belize City e ceea ce astia numesc "a dump". Merita vazut numai pentru countryside. In ceea ce priveste Mexicul, am gasit o masina cu 12 dolari pe zi asa ca o sa ne plimbam mult. Ma tenteaza o vizita mai spre sud.
Multzam

lorenzo spunea...

Ma duc prin Miami si nu am de gand sa stau prea mult in Cancun. O sa mergem spre sud, fara discutie.
Mersi de pont.

Anonim spunea...

Da' Antalya cu un UAI ce are? 1000 de euroi 2 saptamani, 10 kg in plus si mult somn.

Brad Florescu spunea...

Antalya...boerie. Mai ales daca presimti ca, pina la vacanta, mai ai mult de tras, nervi de tocit, stomacuri de gaurit. Traiasca all inclusive!

Brad Florescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.