14 aprilie 2007

De ce il iubim noi pe Meme




1-0 pentru Gloria. Olaroiu se uita la meci cu gura cascata. Meme sta cu mintea in maini.
2-0 pentru Gloria. Olaroiu rade tamp. Meme ia notite.
Ocazie de 3-0 pentru Gloria. Olaroiu se scobeste in nas si face bilute. Meme si-a pitit lacrimile dupa ochelarii de soare.
Fara indoiala, Olaroiu e un om care stie sa piarda. E o lectie pe care ne-o preda sistematic de la meciul cu Boro. Capitolul asta e rezolvat.
Acum, ne-ar trebui un antrenor care sa stie sa castige.
Vorba tovarasei mele: "Astia de la Steaua demonstreaza cat de greu a devenit fotbalul".
Oli, cand mai faci analiza tactica a meciurilor pierdute, uita-te si la poza pe care o afisezi, ca mai ai mult de lucrat.
Noi sa stii ca il iubim mai mult pe Meme. Salariatule care esti.

3 pareri:

Anonim spunea...

@bradut

bine, mai bradut, dar tu te-ai hotarat sa postezi pe toate blog-urile gsp doar ca sa-ti faci reclama la propriul articol .... ?! si la tolo , si la buzarin , si la ...pai se poa' asa!? :(

ps:bulversarea populatiei prin postul adaugat la topicul lui catalin cu vonnegut a fost intr-adevar haioasa :)

multumesc

otrava spunea...

scrie ceva despre faptul ca nu e normal sa ne tot suspende terenul pentru ca o bricheta a ajuns pe tern sau floricele de porumb l-au lovit pe niculescu. nu se poate. din 15 etape acasa ajungem sa vedem 3 meciuri intr-un an. cacat. unde se mai intampla asta. crezi ca la un boca - river aia nu arunca in teren cu obiecte. la un galata - fener, lau un panata olympiakos. cacat. si eu sunt tuiti pe stadion. nu suport sa il vad pe niculescu cum vine sa salute fanii in ghencea.

Brad Florescu spunea...

meplusmyself: nu fac decat sa respect regula jocului :-) plus ca, te rog sa ma scuzi, dar atata timp cat postez primul despre meciurile stelei, mi se pare ok sa directionez fanii dornici de opinie catre blogul meu. Sambata am fost de-am facut si poze pe Ghencea. Azi am inceput sa scriu cand meciul inca nu se terminase. Muncesc pentru traficul asta, ce naiba...
Otrava, ai dreptate...aproape tot sezonul asta Steaua a jucat in deplasare. Si asta - evident - a insemnat mult si pentru noi si pentru jucatori. Nu-i vorba - cand am venit cu zecile de mii sa-i vedem in meciul cu catzeii, am luat bataie.
Brazilia si Turcia nu sunt in UE. Mitica este. Nu te-ai obisnuit cu ai nostri semidocti intr-ale civilizatiei? Apllica legile europene in timp ce scuipa seminte pe jos.
Va mai astept pe-aici.