7 aprilie 2007

6 pareri:

Anonim spunea...

Intru si eu pe blogul lui tolo si peste cine dau? Ce mai faci, omule? Nu te-am mai vazut de secole.

Lorenzo Radu

Brad Florescu spunea...

bine, bai, loreeee...iti fur meseria.

Anonim spunea...

Bravos nea' Bradut Florescu.Ai condei.
Cu pozele insa nu prea merge, trebe sa-ti iei digitala mai ok. Tabela cea noua arata bine...

Brad Florescu spunea...

merci de sfat. nu cred ca e vina camerei, ci a mea. un D70 cu un obiectiv Sigma de 70-300 e cat de cat decent. promit sa ma straduiesc mai mult la urmatorul meci.

comanu spunea...

ma felicit, ca basescu, de 2 ori.
o data k n-am fost pe stadion, aceasta vale a prahovei din fotbalul romanesc. a doua oara ca am inchis si televizorul la 3-0.
totusi, multumesc bradutz k ai transmis de la fata locului.

Brad Florescu spunea...

dak puteam, il bagam pe Dumnezeu, asa cum si Roma, in seara asta, l-ar fi bagat pe Cristocea.