1 octombrie 2008

Tribute to Cristian Nemescu



Am vazut California Dreamin' si de-aia. Ce film...ce film...FILM.
Pe Cristian Nemescu l-a omorat un cetatean britanic intr-un Porsche Cayenne trecut pe roshu.
Nici sa ne omoram intre noi nu mai suntem in stare. Angajam expati.
Trailerul de mai sus e bine facut. Dar California Dreamin' nu e genul ala de film romanesc.E genul alalalt, pe care n-am apucat sa-l vedem, ca aparuse televizorul. Ma doare inima de baiatul asta si de toti baietii care mor in Romania sub o forma sau alta.

1 pareri:

Anonim spunea...

Si mie mi-a placut filmul mai mult decat faimosul "4,3,2", l-am vazut chiar anul trecut, de-abia iesise pe ecrane. Premiatul de la Cannes mi-a dat fiori, e un film excelent, dar nu e genul meu.

"California Dreamin'" are ceva foarte balcanic, acel miraculos rasu' - plansu' in care ma regasesc si care-mi lipseste aici. E pe lista mea de top (chiar o sa-l nominalizez:)