19 octombrie 2008

Cum ar fi

sa avem o casutza de mail de care sa nu stim, unde sa se adune toate lucrurile care nu ni s-au spus, desi au fost gandite.

- toate declaratiile de dragoste care n-au indraznit sa fie rostite
- toate complimentele si toate observatiile dragutze pe care le-am declansat si inhibat in acelasi timp
- toate criticile si sfaturile pe care oamenii care ne-au trecut prin viata nu le-au glasuit, pentru ca parea ca stim noi ce facem
- toate adevarurile care ne-ar fi putut deschide ochii daca le-am fi auzit la timpul lor
- toate cantecele care ni s-au dedicat, in gand, de cineva, trimise in format mp3
- toate locurile in care cineva ne-a purtat, in imaginatie, trimise in format jpeg
- toate zambetele care ne-au fost adresate cand eram cu spatele (tot jpeg)
- toate noptile de dragoste pe care le-am ratat pentru ca cineva a fost prea timid, prea stangaci sau pe stop, descrise in amanunt
- tot, absolut tot ce nu ni s-a spus, desi ar fi fost bine sa ni se spuna.

pe urma, intr-o seara cand vom fi deja foarte batrani, sa primim un username, o parola si un link. sa intram si sa citim tot ce-ar fi putut sa fie si n-a fost.

sa plangem o saptamana, apoi sa ne apucam sa raspundem la fiecare mail, unul cate unul, chiar daca la capatul celalalt nu mai e nimeni. asa ar fi frumos.

13 pareri:

Anonim spunea...

Cred c-ar fi trist! Sa-ti sfarsesti viata inecat in regrete ... cred ca e pedeapsa suprema ce-o poate primi un om! Ar fi nasol de tot!

Anonim spunea...

Eram pregatita sa spun ca daca n-am stii de existenta acelei casute de mail am fi in aceeasi situatia ca acum. :P Dar am ajuns la final. Frumos gand, frumoasa idee. :)

Anonim spunea...

foarte tare postul ! felicitari

... spunea...

acele "paduri ce ar putea sa fie si niciodata nu vor fi"
ar fi frumos, dar la ce bun?

Anonim spunea...

Ai aparut la Revista Presei pe Bloguri, pe europafm.ro http://www.europafm.ro/stiri/itc/cele-mai-interesante-insemnari-pe-bloguri-in-perioada-13-19-octombrie-2008~n22222/

Brad Florescu spunea...

ei, sa vezi naibii cum ajung eu celebru la batranete...:-)

adeesa spunea...

da...cum ar fi sa citeasca toate poeziile, gandurile si visele pe care le-am scris tot pe blog cu gandul la o singura persoana dupa ani si ani...oare cum ar reactiona...?

Brad Florescu spunea...

pai, ma gandesc, ai putea incepe prin a-ti face blogul public.

adeesa spunea...

Deci? o parere?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

frumos :)

Miri spunea...

Minunat!:) :) :)
Am postat aici sa citeasca mai multi oameni!
http://www.lumebuna.ro/2009/10/15/cutia-cu-secrete/

mada spunea...

felicitari, f faina ideea si io cred ca as umple multe inboxuri :">

andreea mihaela stan spunea...

Excelent! Dar... te rog, Bradut, schimba finalul. Hai sa deschidem cutia, ok? Mai ales ca inca nu a capatat pereti.. :)