24 octombrie 2008

Unde plec



Plec sa-i ajut pe Ioana si pe Cristi sa stranga un milion de jucarii pentru copiii saraci.
Plec sa-l duc pe Totorean pana la marginea desertului Australian, pe care-l va traversa pe jos.
Plec sa il ajut pe Bogdan sa redevina omul care-a fost.
Plec sa imi spal masina, vasele, parchetul, sa imi platesc cablul, curentul si intretinerea.
Plec sa ma vad cu Borisanul, cu care n-am mai vorbit sincer si deschis de 12 ani.
Plec sa scriu ce cred si ce simt fara sa ma mai cac pe mine.
Plec sa ascult si alte cantece.
Plec sa termin de citit niste carti.
Plec sa vad cine mai sunt, dupa ce-am fost atata timp ba tu, ba tu.
Plec sa inteleg de ce a inventat Dumnezeu vantul.
Plec sa-l ajut pe Joe sa-si termine site-ul cu locuri din Borneo. Sau plec in Iran sa vad Shirazul. Sau plec in Filipine sa fotografiez fete si nori. Sau plec la piata Mogioros, sa vad cum se mai traieste viata.
Plec in speranta de a face, in sfarsit, ceva util pentru oamenii din jurul meu.
Plec sa-i spun mamei ca o iubesc si sa-i duc medicamente.
Plec sa uit, plec sa iert, plec sa-mi amintesc cu drag, plec sa am de unde sa ma intorc, da.

Cum termin, cum vin.

3 pareri:

Mihai Grecea spunea...

Bradut, te inteleg atat de bine :) Iti doresc toata bafta posibila sa faci toate astea si sa-ti iasa bine. Sincer, si pe mine ma apuca uneori cate un alean din asta... Publicitatea e tocator de nervi si suflete. Si e nevoie de pauza macar o data la 10 ani. Eu inca nu pot sa plec atat de mult ca tine, dar mai apuc sa plec din cand in cand sa zbor :)

Anca spunea...

Multa energie pozitiva, multa liniste si neliniste placuta. And this: http://www.imeem.com/people/bwa6mzd/music/5NZ1-mBM/uakti_guas_da_amaznia_05_madeira_rivermp3/

Anonim spunea...

Asta suna ca o poezie de Borges. felicitari si succes pe unde vei merge si in ce vei face. Te rog doar sa-ti iei blogul cu tine... :)