20 octombrie 2008

Am avut o saptamana excelenta

- Luni, mi-a scris Mike Bello sa ma anunte ca am 950,000 USD intr-un cont din Benin. Trebuie doar sa ma duc la Western Union sa-i ridic. O sa ma duc, de miercuri incolo, cand oi avea timp.

- Marti, vechii mei colaboratori, Dr. Chizorba. si J. Anum mi-au confirmat, in sfarsit, faptul ca am primit o mostenire in valoare de 8,300,000 USD, suma care e depusa pe numele meu la Oceanic Bank International PLC. Ca sa nu ma deranjez eu pana la colt, la BCR, a ramas ca OBI-ul sa-mi trimita un ATM special pentru mine, pe care sa-l port cu mine oriunde ma duc, in asa fel incat sa scot bani numai eu de pe el, fara sa mai stau la coada dupa toti pensionarii. Tre' sa vina azi-maine, ATM-ul.

- Miercuri am primit un mail de la zapacita de Teresa Anderson, care mi-a trimis urmatorul banc: "htt?:/?ww?.juli??148.miriell?.i?fo:80/". Am ras doua ore non-stop. Danke, Teresa, mi-ai facut ziua! Sa-ti zic si eu unul bun: "%#^$^%^@" LOL!

- Joi mi-a scris Samuel Juna, un oficial de prim rang in guvernul Sudanului. Vrea sa investeasca pe piata imobiliara din Romania si vrea sa ma ocup eu de banii lui. I-am raspuns ca ne putem vedea saptamana viitoare si ca as prefera sa vina el incoace. I-am gasit si un low-cost pe ruta Darfur - Bucuresti Baneasa.



- Vineri mi-a scris IAR Jenna Jameson ca e singura si plictisita si ca se gandeste la mine. Nu i-am raspuns...nu sunt inca pregatit pentru o noua relatie.

- Sambata m-am enervat un pic. Un anume Crepin Oulai Antoine, inalt functionar in Ministerul de Justitie al Coastei de Fildes ma invita la o tombola cu castiguri de peste 30,000 de Euro. Cred ca omul nu stia cu cine sta de vorba...auzi tu, 30,000 de euro, fir-ati ai dracului cu spamurile voastre...

- Azi m-am dus la mall si-am spart o parte din banii mosteniti pe haine de firma. Ma gandesc, totusi, s-o scot pe Jenna in oras, la Cocosatu.

4 pareri:

comanu spunea...

sa nu uitam totusi ca steaua a luat bataie. chiar de 2 ori.

Brad Florescu spunea...

Dragul mieu, m-am ridicat deja deasupra fenomenului.

comanu spunea...

si ei.

iulian traşă spunea...

baa, ce ai?
vezi ca am facut un accident vascular, de era sa devin cel mai baiat frumos in carucior. asa ca, hai sa bem pana nu e prea tarziu. noroc!