27 octombrie 2008

7 pareri:

Unknown spunea...

Ce-au facut Nicholson si Freeman. O lista.

Anonim spunea...

In niciun caz (alti) copii... :) Daca treaba e iminenta, probabil ca n-ar fi rau sa incerc si o rugaciune. Apoi asa face pace cu dusmanii, dragoste cu sotia, o petrecere mare cu toata familia, mi-as pune cerasaful in cap si as iesi pe balcon cu o pipa si un ceai negru sa savurez evenimentul.

Mikidos spunea...

hm..pai sfarsitul lumii se petrece de fapt in timpul vietii mele caci lumea mea se termina cu mine:) cand o sa mor eu, s-a terminat si lumea mea, nu? nu as face nimic in plus..de frica. daca maine ar fi sfarsitul lumii, pana maine as sta cu ai mei, am pleca acasa la bunica - acolo unde is toate neamurile si cred ca am petrece si am povesti, nu am dormi de loc. cu siguranta ne-am ruga si ne am cere iertare unii de la altii pentru tot ce am facut rau, cu voie sau fara voie. am astepta. nici macar nu cred ca as plange. am sta imbratisati si ne-am ruga..
auzi..stii tu ceva si nu ne zici?!

madalina ionescu spunea...

nu m-ar convinge, iar la norocul meu, dupa ce as face toate cele, as afla, ca nastratin hogea, ca a fost o gluma:)

Unknown spunea...

unu: Nu ar trebui sa depuna efort ca sa ma convinga,draga bradutz.... se va intimpla.Si punct.
doi: Acel cineva trebuie sa fie o fiinta tare importanta, daca are asemenea preocupari alchimice(!) Si nu cred ca ar fi prea multi in stare de liberatate pe aici...oricum, nu vizibili...si daca m-a ales pe mine ca partener de dialog, se presupune ca am ceva ce el cauta, ca doar nu-si pierde timpul, nu? Oare ce?
trei: defineste lumea, deoarece este un concept cu multiple valente si nu cred ca avem aceeasi detenta in ceea ce priveste inetlegerea lumi....Daca vorbim de lumea ta, cred ca iti doresti sa ai capacitatea de a-i da shut down in fiecare clipa cind da erori de program, gen blu screen....si atunci, nu ar mai exista nimeni care sa incerce sa te convinga de sfirsitul ei, caci doar ce l-ai provocat....
Daca vorbim de lumea mea...mai bine nu vorbim
patru: ai nevoie de internet cu siguranta. Asta pentru ca sa anunte lumea ce si-a programat sa faca la sfirsitul lumii.
Caci atunci cind va veni,sigur vom fi ocupati cu gesturi si emotii pe care nici prin gind nu le putem prezuma acum...deci, nu facem decit sa ne pierdem timpul nostru si al acestei lumi, gindindu-ne la ce va sa vie atunci cind va fi sa fie.
Si asta, cu siguranta nu ii place acestei lumi, te asigur. Mi-a spus aseara, la un ceai de iasomie....batrine....

Anonim spunea...

@just a girl: "ne am cere iertare unii de la altii pentru tot ce am facut rau"
e nevoie de sfarsitul lumii pentru asta?

Anonim spunea...

In niciun caz nu mi-as face asigurare :)