14 iunie 2009

The Buna Wawawewa Republic



Am incercat sa vad cum as putea derula o campanie de advertising pe Facebook. Am creat anuntul, apoi am incercat sa restrang targetarea la cetateni romani. Ei bine, Romania nu era in drop-down list. In schimb, era acolo o tzara intitulata asha (si va rog sa cititi pana la capat):

"buna wawawewa baby,eu nu pot veni in mexic pt ca imi trebuie viza,as veni cu cea mai mare placere,pt ca imi este dor de tine,si imi placi ca femeie,esti foarte draguta si foarte sexyyy.daca poti vino tu aici si o sa ne distram super,eu te astept.te pup dulce.wawawewa Costi"

Dupa pagina de wawawewa, Facebook te invita sa-ti alegi bugetul si sa introduci, linistit, datele cardului de credit pentru a efectua plata. Imi place Facebook ca companie, e foarte dragutza si foarte sexyyy.

Interesant e ca in Republica Buna Wawawewa traiesc aproape 200 de mii de suflete (mariti imaginea). Ceea ce-mi confirma niste banuieli legate de nationalitatea reala a unora dintre oamenii pe care-i intalnesc pe strada.

Banuielile imi sunt intarite de faptul ca numitul Costi, semnatarul randurilor de mai sus (si autor al celui mai lung nume de tzara de pe glob), pretinde ca ar avea nevoie de viza pentru a vizita Mexicul. Or, Mexicul a scos obligativitatea vizelor pentru romani de doi ani de zile.

Cautand pe site-ul MAE, am descoperit, totusi, ca Wawawewa nu se numara printre statele ai caror cetateni se bucura de exceptarea de la viza. In schimb, Wawawewa nu cere mexicanilor viza, motiv pentru care acestia pot vizita tzara urmand a se distra, citez, super.

Deci Wawawewa exista, e reala, e locuita si orice mexican se poate distra super in ea.

Sau poate ca echipa doamnei Udrea lucreaza in secret la un rebranding de tzara.

1 pareri:

Ioana Gînju spunea...

..aveti timp liber, de atit cotrobaiti?!Gradina online e mare! Daca tot ati fost in zona, Yayayaya, nu aveau? Trebuie inventat! Dus-intors.