14 iunie 2009

Daca te tii serios de yoga, o sa ajungi ca ea



Imi pare rau pentru fanii credintelor si practicilor orientale, dar eu nu pot rezona cu o religie ai carei zei supremi sunt imbroboditi in capete si maini taiate, calca pe cadavre si beau sange. Si sa nu-mi spuna careva ca yoga e o stiinta, ca-i cer dovada stiintifica a existentei chakrelor. Si-i mai cer sa si-l scoata pe kundalini din fund si sa il arate la camera.
Hai sa mergem la biserici, cat mai sunt deschise.
O poveste despre toate astea - aici.

7 pareri:

alin spunea...

Ai dreptate. Eliade era un bou. La fel si toti indienii. Daca sunt peste un miliard sigur sunt toti niste prosti.

Ei sunt niste fanatici sangerosi si intoleranti, nu noi.. Nu-i asa domn presedinte?

Si sa vina dom'le sa ne dovedeasca ca n-avem dreptate. De ce sa cautam noi dovezi? Asta e fanatism din partea lor.. Huoooo

Brad Florescu spunea...

Dragul meu Alin,

Eu n-am spus despre nimeni ca ar fi bou sau ca ar gresi. Eliade era, in primul rand, un cercetator al spiritualitatii indiene. Din miliardul de indieni, o parte sunt budhisti, musulmani sau crestini. Fanatici sangerosi si intoleranti...nu stiu. Stiu doar ca sunt foarte, foarte saraci, sub limita imaginabilului.
Dar ca sa fie lucrurile de doua ori clare, eu mi-am exprimat rezerva PERSONALA. Fiecare e liber sa creada in ce vrea. E recomandabil, totusi, sa stie in ce crede, nu sa se lase dus de valuri.

Anonim spunea...

te rog mult, vrei sa fii Dumnezeul meu?
cum le stii tu pe toate de parca sufletul tau a mai trait cinci vieti pana acum...
hai, cand iti faci biserica?
Pana atunci, multumesc ca imi reamintesti sa mai si intru intr-o biserica.

Antoaneta spunea...

Brad dragule, yoga este în primul rând o disciplina: meditatie, respiratie, extensii, care are corespondente în ortodoxie, numai ca acelea (rugaciunea inimii de pilda) nu sunt atât de popularizate. Nu trebuie sa fii hindus si sa te închini la Kali/Dhurga ca sa practici yoga. Sa-ti controlezi respiratia si muschii, sa-ti îmbunatatesti flexibilitatea nu poate avea efecte nocive. Sa nu confundam yoga de sala cu vreo religie.

Si sa nu uitam câti nativi din Americi si câti africani au sacrificat crestinii în numele superioritatii religioase si rasiale. Tu cunosti personal vreun preot la care sa te duci sa-ti deschizi inima? Eu am întâlnit unul singur în România, si acela recomandat de o prietenã care cunoaste bine mediul. Prefer sa citesc carti scrise de parinti cu har.

venat show spunea...

Am ris de numa'....Unde mai pui ca ai avea 10 maini si 10 picioare..Iti dai seama ce performata ai avea? Ai merge de cel putin 5 ori mai repede, ai face de 5 ori mai multe trebuie cu mainile deodata si ai fi pentru care s-ar relansa industria textila globala si cea de incaltamine! Cit despre intretinerea raporturilor sexuale, nici ca vreau sa ma gindesc...cam cum ar fi!
Pftiiiuuuu!!! You made my day!
Gratie!

Brad Florescu spunea...

Da, anonimule, o sa fiu Dumnezeul tau. Te rog doar sa te asiguri in prealabil ca nu ai alti dumnezei in afara de mine.

Anonim spunea...

Faca-se doar voia ta!