19 iunie 2009

Ce-nseamna brandul (si nu ma refer la mine)



Intr-un context socializant, ma intalnesc cu un om pe care nu-l cunosteam.

- Dar eu te cunosc, Bradutz!
- Da?
- Da! Iti citim site-ul. Si eu si sotia mea!
- Ma bucur.
- Uite, in vara asta plecam in Nepal, inspirati de calatoriile tale in Nepal!
- Dar eu n-am fost niciodata in Nepal.
- Nu?
- Nu, si nici nu intentionez sa ma duc prea curand acolo.
- Atunci nu era site-ul tau.
- Probabil ca era site-ul altui baiat.
- Oricum, ma bucur ca ne-am cunoscut.

Daca n-o sa-ti placa in Nepal, exonereaza-ma.

3 pareri:

dora spunea...

Ei, dupa ziua ce tocmai ai descris-o (cu masina si coletul), e o incheiere mai degraba placuta :p

Adrian Diaconescu spunea...

Eu tocmai m-am intors saptamana trecuta din Goreme, inspirat tot de site-ul cu pricina. Sa nu imi zici ca nici acolo n-ai fost! ;)

Brad Florescu spunea...

Super, Adrian. Ti-a placut? N-a fost cald? Povesteste.