26 iunie 2009

13 pareri:

Anonim spunea...

ce crezi ca se intampla? se intampla ca e inceputul sfarsitului. o sa murim toti, dar nu pe rand, ci odata. daca ti-o spune un meteorolog intr-un mod mai stiintific, te simti mai linistit?

Someone spunea...

Vine. Iisus vine. Mă rog, mai întâi Apocalipsa, ce dracu'.

Brad Florescu spunea...

Iarta-i, Doamne, ca nu sunt meteorologi.

Anonim spunea...

Imi place mult poza cu fulgerul! eram afara cand a inceput ploaia si a fulgerat la un moment dat foarte aproape de mine. Atat de aproape incat mi-am simtit degetele furnicate de curent. .
In orice caz, incep sa ma gandesc oare peste 10 ani cum va fi? Sa mai fac un copil, sau sa ma linistesc?

Antoaneta spunea...

Bradut, pe mare e si mai frumos, sa vezi norii la lumina fulgerelor care se pierd in apa. Ce faci in oras acum?

Paula spunea...

Furtunile au frumusetea lor. Daca ar fi sa aleg un sfarsit al lumii, asta ar fi printre variantele cele mai elegante. :)

Eu spunea...

Ba, ieshi din casa in pana mea, ai ajuns sa faci poze din balcon la ploaie ? Hai la mare.

Dan Goldenblum spunea...

De o saptamina tot invat la meteorologie ... tind sa cred ca am sa devin in curind un expert, tocmai bun de chemat pe la emisiuni la OTV :)

Ceva nelamuriri? :)

Z spunea...

hahahaha "it's the end of the world as we know it... lalalala"
eu cred ca o sa vedem in anii astia tot ce si-au dorit/ursit/proorocit toti ametitii in ultimile 2000 de ani. Si tare ma bucur de my front row seat. A murit Michael, restul e cancan :P

Cornel M spunea...

Superbe poze! Cu ce aparat sunt facute?

Brad Florescu spunea...

Cornel, cu un Nikon D90, dar nu-s facute chiar cum trebuie, ca le-am tras din mana (trepiedul era in masina si nu m-am indurat sa ies in ploaie sa-l iau).

Gabriel spunea...

Foarte misto pozele!

Anonim spunea...

A dracu' lene... Coboara shtacheta si maine-poimaine vad poze ale scrumierei, doar pentru ca iti era lene sa te dai jos din pat.
mai bine faci insemnari erotice,gen:

"Azi, buzele mele sunt o insulă pe care abia o înconjur cu vârful limbii.

Ne mângâie suflarea oceanului. Cocotierii se unduie mândrii în bătaia soarelui, fericiţi că au rădăcini şi totuşi sunt liberi.

Apusul ne prinde ochi în ochi, suflet în suflet.

Creaturile nopţii şuiera, bâzâie, şoptesc şi cântă în ritmul sacadat al dansului nostru.

Pe insula asta vom muri."

Asa sfarsit iti convine?