23 iunie 2009

Gandeste Liber Sau Te Sparg

CAPITOLUL 1:

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca sunt un mare calator, un travel writer sclipitor, un fotograf genial si ca site-ul meu de calatorii face inconjurul lumii mai des ca mine.

Printre cei care stiau acest secret se afla si echipa unei emisiuni de traditie de la ProTV. Care-mi da telefon intr-o zi:

- Buna, suntem de la emisiunea respectiva, am dori sa ne dai un scurt interviu.
- Eu? Despre ce?
- Despre cum sa ne alegem vacantele in asa fel incat sa nu ne ingrasam in timpul acestora.
- (modest) Dar eu nu sunt nutritionist, nu stiu ce sa spun.
- Ei, stii tu ce sa spui...
- Bine, stiu eu ce sa spun.

Pentru ca aveam o zi plina de sedinte, am agreat cu domnisoara reporter sa ne vedem in fatza la Casa Presei. Ma suna la ora stabilita, ies. Lavaliera pe sub camasa, privirea in camera, vorbesc 5 minute, over and out. Multumiri de ambele parti.

- Da' macar o sa scrieti pe ecran numele site-ului meu?
- A, nu, ca n-avem voie.
- Bine, nu-i nicio problema. Cand se da?
- Sambata dimineatza.
- Sarutmana.

Ne despartim prieteni. Reporterita chiar mi-a parut o fata sufletista si pusa pe treaba. Alergase tot orasul ca sa faca inca 5 minute de material pentru emisiunea respectiva.

O sun pe mama:

- Mama, vezi ca ma da la ProTV, visul omenirii.
- La ce ora, mama?
- Nu stiu, pe la 8, 9...nu stiu, uita-te si tu pe program cand e emisiunea respectiva.

Sambata pe la 12 ma suna mama.

- Bradutz, mama, ma uit la ProTV de la 7 dimineatza. Ori nu te-au dat, ori te-ai schimbat atat de mult incat nici eu nu te mai recunosc.
- Aoleo...O fi intervenit vreo modificare in program. Inseamna ca nu ma mai dau. Gata, scuza-ma ca te-am chinuit, poti sa muti inapoi pe Romania Cultural.

De fapt, in mintea mea, banuiala incoltise deja. Dau un SMS reporteritei: "Ce s-a intamplat?" Primesc un raspuns abia luni pe la pranz, pe telefon:

- Imi pare rau, nu e vina mea. Eu am lasat materialul editat, gata sa intre.
- Si?
- Si PR-ul de la noi a spus ca n-ai voie pe post.
- Ca n-am voie pe post?
- Da. Nu stiu de ce.
- Las' ca stiu eu. N-am voie pe post pentru ca am lucrat la voi si acum lucrez la altii.
- Nu stiu, mie imi pare rau, ma simt foarte prost.
- Da' PR-ul de la voi nu putea sa-ti spuna de la inceput ca n-am voie pe post, ca sa nu te mai cari din Berceni pana la Casa Presei cu toata echipa dupa tine?
- Pai atunci mi-au spus ca e ok...Imi pare rau.
- Stai linistita, nu e nicio problema. Nu e vina ta.

CAPITOLUL 2: RAZBUNAREA

Dupa 3-4 zile ma suna Crina, cu care colaborez in continuare la Amazingrace.ro.

- Auzi? M-au sunat de la ProTV, de la emisiunea respectiva, sa le dau un scurt interviu.
- Despre ce?
- Despre destinatii misto de vara.
- Nu le dai nimic.
- Cum adica nu le dau nimic?
- Pai de ce sa le dai? Daca proprietarul site-ului nu are voie sa apara pe post, daca numele site-ului nu are voie nici el, atunci n-ai voie nici tu si nici nimic legat de acest site.
- Bine.

Ma suna reporterita.

- Bradut, te rog, o lasi pe Crina sa ne dea interviul?
- Nu, imi pare rau, nu pot.
- Te rog.
- Haide, ce naiba, nu gasiti alti experti in vacante? E tzara plina de agentii de turism.
- Dar voi sunteti cei mai tari si ati si fost in locurile alea.
- Exact, suntem cei mai tari, dar cei mai tari nu au voie pe ProTV. Sunati-i pe urmatorii.
- Te rog, nu te supara.
- Nu trebuie sa-ti ceri tu scuze. Sa ma sune Adrian Sarbu sa-si ceara scuze.
- Cine?
- Adrian Sarbu. Il stii?
- Hai, ma, Bradutz.

Ca sa adaugam ocara la insulta: Antena 3, concurentul direct al Realitatii TV (pentru care lucrez de 8 luni) m-a invitat la "Saptamana de Stiri" de 3 ori pana acum. Am intrat live, am vorbit 10 minute, a aparut si numele site-ului, am dat la schimb povesti si imagini frumoase. Ca oamenii. Deh...astia de la Intact n-au avut niciodata PR ca lumea...

1 pareri:

Someone spunea...

Titlul e perfect :-)