4 iunie 2009

Feed a child and help your mafia



Am avut ocazia sa salvez lumea si i-am dat cu piciorul.

Cu un simplu click, puteam sa stopez foametea din Africa 4ever.
Un click in plus rezolva problema ursilor panda si a padurilor de bambus in care acestia traiesc si se cotzaie.
Al treilea click al meu ar fi imbunatatit imaginea Romaniei in lume, al patrulea i-ar fi imbracat pe cei goi, al cincilea click ar fi oprit incalzirea globala.
Al saselea si al saptelea click ar fi eradicat saracia in tarile din lumea a treia si defrisarile din bazinul Amazonului.
Al optulea click ar fi salvat balenele, al noualea ar fi promovat tinerii designeri de moda romani, al zecelea ar fi starpit zgarie norii construiti ilegal in Bucuresti.
Al unsprezecelea oprea razboiul din Irak. Al doisprezecelea il prevenea pe cel din Iran.
Al treisprezecelea convingea Coreea de Nord ca testele nucleare nu sunt o idee buna. Chiar o convingea.

Si eu...eu ce-am facut? Am dat deny.

In lunga si jegoasa istorie a lumii, nu s-a pomenit o legitimare a ipocriziei umane mai ampla decat Facebook. Macar aia de pe Hi5 sunt tineri si se fut.

6 pareri:

Adrian Diaconescu spunea...

Bine, bine, da' la Poker te-ai bagat, nu?

zarientis spunea...

Sambata 20 iunie ora 19.00



Scriitoarea Mihaela Moraru(Maya) vă invită la o nouă lansare de carte. Evenimentul are loc la CASA SATYA
Strada Banu Manta, nr.25
Bucureşti (lângă Primăria Sectorului 1)

0788.788.111 Vă aşteptăm.

Maximus spunea...

Tare. Chiar e adevarat ce scrii tu despre hi5? Ca sa vezi ce ne mai intereseaza si pe noi::)

comanu spunea...

oare aia de pe hi5 au voie sa se futa cu aia de pe facebook?

Anonim spunea...

sesizez o urma de regret in comentariul "macar aia de pe hi5 sunt tineri si se fut"...
si tu esti tanar.

Brad Florescu spunea...

si ma fut.