18 noiembrie 2009

Ploaia care a venit


Stiam ca vine, se vedea clar pe cer ca vine, era vremea ei. Am rugat-o sa mai stea putin, sa ma lase si pe mine sa termin de vazut. Si m-a lasat, dragutza de ea.

M-a lasat sa-l vad pe barbatul care-si spala singur vasele in lac, in timp ce doua gaini si un cocos ciuguleau gandacei in jurul lui. M-a lasat sa vad insula egretelor, cele doua casutze de pe plaja, pestii colorati si grasuni care se unduiau prin apa. M-a lasat sa-i vad si pe copiii harnici care frecau rufe de zor in apele caldutze. Si mormantul Batak ce privea optimist spre rasarit. Si pescarul. Si calutzii. Si pe baiatul care isi scosese puiul de pasare la aer.

"Ai terminat?" zice
"Pentru moment, da"

Eram la 45 de kilometri de casa, pe fix cealalta parte a insulei Samosir. Si-atunci a inceput. Proaspata si rece. Mi-am pus haina de ploaie pe mine dar, ce sa vezi, ploaia asta trecea prin ea. In cateva minute eram ud. Am oprit la o casa pe marginea drumului. Familia - un barbat, doua femei, doi copii si un pui de caine - statea pe veranda si privea cum ploua. M-au lasat sa ma adapostesc si mi-au dat ceai cald. Am adastat o ora acolo, dar ploaia a continuat. Se insera. Am plecat.

Nu credeam vreodata ca e posibil sa inghetzi la 5 grade distanta de Ecuator. Hainele ude, vantul lateral plus viteza motoretei combinate generau un frig cum nu mi-a mai fost de mult timp. Am ajuns acasa dupa mai bine de un ceas, convins ca o sa fac cel putin pneumonie. Dar un lung dush fierbinte si doua ceaiuri de ghimbir cu miere si lamaie m-au adus inapoi printre animalele cu sange cald.

Sunt sanatos, sunt in Banda Aceh si ploua iar. Pun postul asta si ies la joaca.










Daca v-a placut povestea, dati si voi cu click aci, ajutati niste copii.

8 pareri:

ajnanina spunea...

mi-a placut povestea, nu merge linku!

joaca placuta!

venat show spunea...

ma bucr ca te-ai imprietenit cu ploaia! si daca cumva iti este si mai rau de la plamini, rade vreo 3 radacini de ghimbir, inmoaie-le in apa clocotita cit sa le acopere, apoi pune-le ca o plapumioara peste plamini, intr-un prosop. Prinde la fel de bine ca un ceai de ghmbir baut la vremea cuvenita! linkul nu este valid, bradut.

laura spunea...

nu merge link-ul catre copii

Appal spunea...

Buna dimineata! Nu merge linkul, sa stii.

Stefan spunea...

Hello!
Linkul de la sfarsitul postului nu functioneaza, asa ca nu putem ajuta pe nimeni, deocamdata. :(

Anonim spunea...

in prima poza sunt niste plante din care atarna niste chestii...stii cumva ce sunt?

Brad Florescu spunea...

1. acum merge linkul.
2. nu stiu nici eu ce sunt plantele alea. chestiile care atarna arata si miros ca crinii. sunt peste tot.

Bogdan spunea...

Alternativ la link, cautati 3 dorinte pe Facebook

Postez din nou link-ul just to be sure... Atentie cum il puneti in web (copypaste)

http://docs.google.com/present/view?id=0ASAKzu5c5O0-ZGNqdjNzbTVfMHIyZzltaHRr&hl=en