11 noiembrie 2009

Cronica Acuta


Cred ca mi-au pus astia de la Realitatea ceva in ultimul salariu, ca altfel nu-mi explic urmatoarele simptome:

1. In timp ce conduceam o motoreta cu schimbator (adica neautomata) pe un drum desfundat cu un rucsac baban in spate, m-am gandit ce dragutz ar fi sa scot camera video si sa filmez din mers pentru spectatori si telespectatori.

2. Dupa ce-am cazut - scrantindu-mi o glezna, julindu-mi un picior si facandu-mi praf cotul drept - primul meu gand a fost sa vad daca videocamera mai functioneaza. Functiona (e deja la a doua cazatura).

3. Impactul castii cu asfaltul a scos din casa o fetitza care mi-a adus apa sa ma spal de sangele astfel rezultat. Dupa toaletare, m-am urcat pe motoreta si, in loc sa ma duc la doctor, m-am pansat si am plecat mai departe, sa caut locuri si sa pozez-filmez.

4. Am remarcat ca-mi curgea sange prin maneca abia atunci cand lichidul rosu ameninta sa murdareasca aparatul foto. Am mai pus un pansament.

5. Ajuns acasa, mai intai si mai intai am pus pozele la descarcat. In timp ce se descarcau, m-am apucat sa desfac pansamentele. Dintr-un motiv sau altul, mi s-a facut rau in timpul operatiunii si am cazut pe pat, aproape lesinat.

6. Cand mi-am revenit, am decis sa ma duc la spital. Primul lucru pe care mi l-am pus in rucsac a fost aparatul foto.

7. Medicul mi-a curatat ranile si mi-a pus doua copci la cotul drept. Si singurul discomfort major pe care il resimt e ca nu pot face poze cu stanga. Adica pot, dar fiecare cadru doare.

6 pareri:

Ciobanu Alin Marcel spunea...

Torturaţi-l pe artist?

CosmICS spunea...

arta cere sacrificii!

George2210 spunea...

Ai simptome de paparazzi :))

Adrian Diaconescu spunea...

Eee... asta da pasiune pentru foto / video. Iti urez cat mai putine julituri (spre deloc) si sa te intorci acasa intreg! ;)

John spunea...

Sa te faci bine iti doresc :)

Elena Cîrîc spunea...

Ai trecut testul, acum esti un profesionist. Sau un sinucigas :P