24 noiembrie 2009

I love Unirea, she loves Unirea




Bai, baieti. Fata din imagine, stewardesa la Silk Air, care mi-a dat mie pui cu piure azi pe cursa Singapore-Phuket, a zis ca va iubeste si va tine pumnii.
Rusescule, vezi ca ti-am pus o vorba buna. Corect, Galamaz, greul o sa fie pe tine, da stii si tu ca viata e nedreapta si atacantii o ard mereu cu gagicile cele mai bune. Plus ca tu esti insurat.

In alta ordine de idei, reiterez ideea ca, daca scoateti macar un punct cu Sevilla in seara asta, se intampla urmatoarele:
- Pe fetele mele care-o sa le am o sa le botez Bilasco Florescu si Onofras Florescu
- Iar pe baiatul care-o sa-l am - Danpetrescu Florescu.

Si-acum o sa ma certe Apostol ca n-am folosit corect acuzativul.

Hai, baieti. Hai, ca doar voi ati mai ramas.

13 pareri:

Bogdan spunea...

ce inclinatii machiavelice, sa amesteci parenthoodu cu microbismu

Anonim spunea...

dar de ce ești atât de pesimist și sigur că nu vor scoate un rezultat pozitiv? sau chiar ți-ai boteza așa copiii?
în altă ordine de idei, hai Unirea!

Anonim spunea...

Hai. Hai fa-i o data!

R

Imperator spunea...

Cum am invatat la matematica in a 5-a. She loves Unirea. You love Unirea. She loves you = you love her. Corect ?

pisicainele spunea...

Lui Rusescu poti cel mult sa-i pui o vorba buna la barbosu', sa-l refaca mai repede :) A cazut in lupta dupa meciul cu Stuttgart ;)

Raze spunea...

Si ce incantata este :)

bogdan b spunea...

Bravo baieti!
Dom' Presedinte, se pare ca nu mai aveti loc de intors, odraslele au fost botezate! (ca sa zic asa :)) )

Elena Stanciu spunea...

Micutzii au castigat, au castigat!!!!! 1-0, au jucat superb, stadionul cu 20.000 de oameni care urlau. EXCELENT!!!!

Imperator spunea...

THE CHAMPIOOOOOOOOONSSSSSS !

bogdan b spunea...

sau ca sa spun altfel (sper sa fiu corect, domnii profesori de latina sa ma corecteze):"nominis iacta est" :D

Rita spunea...

Hehe, pai din cate inteleg, acuma ramane copiii sa-i mai faci, ca numele-s rezervate gata :D

lorenzo spunea...

Grabeste-te cu fetele ca ti-o iau inainte vecinii din Barbulesti. Parca vad o echipa formata din fratii Maradona, Dolar, Guta si Bilasco. Bravo Unirea!

radu c spunea...

N-ai zis ce promiti sa faci daca Unirea scoate 3 puncte :))