6 martie 2010

Surat Thani. Lasă, c-a înţeles Wikipedia.



"Surat Thani has no tourist attractions, and is thus only known to tourists as a transfer to the nearby Ko Samui island." zice Wikipedia.

Ăştia sunt mai deştepţi, au înţeles şi au formulat corect. Într-adevăr, turiştii nu au nimic de văzut în Surat Thani. Nici răsăritul peste clădirile ocupate abuziv de rândunele, nici sutele de canale care răsar ca nişte ramuri din trunchiului râului Tapi. Nici casele pescarilor, iţite din umbra palmierilor ca nişte zâne de lumină. Nici florile colorate, nici vaporaşele colorate cu acelaşi penel. Nici salutul voios al pescarilor care au luat-o cu noapte în cap spre mare.

Turiştii nu au nimic de văzut în Surat Thani. Dar noi avem.
Cât mai suntem estici. Cât mai suntem oameni.
































Bobiţă, asta e pentru tine. La mulţi ani!







9 pareri:

Anonim spunea...

Pfff, nu mai citesc Wiki niciodata!

Anonim spunea...

off..ce dor mi-i de o vacanta din asta...
pozele sunt absolut superbe!

Anonim spunea...

intr-un anume sens nu ai fugit doar de romania ci si de occident inteleg eu, de exagerarile legilor pietii si avansului tehnologic creator de nevoi artificiale...de prea multa viteza in care prea multe lucruri importante sint trecute cu vederea...dintr-o patologica lipsa de timp...acolo in Thailand probabil timpul mai are rabdare cu oamenii

Mihaela spunea...

Daaa, perfect adevarat: locuri banale, nimic de vazut. Pai nu gasesti aceeasi armonie de culori si-n Berceni,Drumul Taberei sau Colentina?

Mona spunea...

tare frumos le mai zici 'mneata, Bradut. Cui ii trebe wikiped?

Anonim spunea...

Draga Bradut, iti citesc de ceva vreme blogul, dar n-am trimis niciun comentariu pana acum. Si acum, all of a sudden, am un sentiment de vinovatie din cauza asta si simt ca ar fi frumos sa iti spun si tie despre placerea pe care o am citindu-te din cand in cand. Bine, probabil vedeai asta deja in statistici, insa acum nu mai sunt un numar, sunt Andreea din Bucuresti, am un partener de viata pe care-l iubesc si caruia i-am povestit despre tine si am 25 de ani. Si as vrea sa iti trimit un gand luminos si sa iti doresc o viata frumoasa. E bine ca ti-ai gasit 'thailanda" ta in Thailanda, e o speranta ca mi-o voi gasi si eu la un moment dat. Si da, pozele sunt foarte frumoase...

Anonim spunea...

este extraordinar faptul ca poti sa faci asta. eu n-as putea.
dar tu, cel pe care l-am cunoscut eu acum 1000 de ani, poti.
felicitari! sa-ti fie bine!
cineva din trecutul tau

Gabriel Ene spunea...

maestre, o cam dai in fotoblog aici, iar io intelesesem ca ala e la alta adresa...

Bobita spunea...

Multumesc, Brad! :))