13 decembrie 2009

Vai, dar nu trebuia!



Să nu răspunzi unei orhidee cu o floare a soarelui. Unei balade cu o simfonie. Unei poteci cu o autostradă. Unei stele cu focuri de artificii. Unei iubiri cu mai multă iubire. Nu există mai multă iubire.

Îmi doresc să poţi primi tot ce am să-ţi dăruiesc. Să nu simţi nevoia să-mi dai o replică pe măsură. Darul e un monolog. E o rugaciune. Lasă-mă sa ţi-o inchin, tăcut şi fără gânduri. Ca o icoană.

Iar dacă vrei neapărat să-mi faci un cadou, dă-mi ceea ce tu ai şi mie îmi lipseşte. Dă-mi ceva al tău, ceva la care ţii, un lucru pe care l-ai obţinut cu greu şi de care te desparţi la fel de greu. Un lucru care mi-ar face mai bine decât îţi face ţie.

Flori, cântece, drumuri, stele şi iubire am. Aşa cum am şi helănci şi after-shave-uri primite tot de ziua mea. Zac neatinse.

Te superi dacă le duc înapoi la benzinărie?









11 pareri:

DeepBlueSunshine spunea...

Very inspiring. Thank you! :)

Zuzu spunea...

mi-a placut :-)

ema spunea...

A love without silence is a love without depth.

Bogdan spunea...

cat adevar graiesti

ajnanina spunea...

daca gesturile ar fi insotite si de cuvinte ar fi mult mai simplu sa se evite asemenea calamitati :)

A. spunea...

Ca de obicei, foarte frumoase imaginile. Prin partea aia de lume e cumva vreun anotimp furtunos?, că multe din imaginile tale sunt înnorate. Fotografia cu două bărci şi cea cu buşteni suferă de ceva "barrel distortion" (orizontul e curbat).

Brad Florescu spunea...

Multumesc, A. A plouat ieri si am profitat. Am tras prea tare de posibilitatile obiectivului. O sa fiu mai atent. Merci mult.

Miri spunea...

Minunat si fermecator
Sa comunici cu pasi de calator
Fotografii incantatoare
Si mesaje pline de culoare!
Foarte patrunzator ce am citit
Spor in toate
Si un Craciun inedit!
:) :) :)

Lex spunea...

frumos...

simona serban spunea...

la multi ani calatorule sagetator!
simona cu drag!

Rareș spunea...

Mişto. Bravo!