8 decembrie 2009

Cine ma astepta acasa



Micutza de Cocos a nascut la cateva zile dupa ce-am plecat. A nascut la Ioana si la Cristi in casa, a mutat puii de zece ori, ba in pat, ba in lenjeria intima. Dar Ioana si Cristi au plecat in excursie si a ramas sa am eu grija de pui ("oricum, e pisica ta, ca tu ai facut-o celebra"). I-am cules dintre rufele vecinilor mei si i-am adus in casa.

In prima instantza, Cocos i-a bagat sub pat. Pe urma s-a gandit ca e posibil sa calc pe ei cand ma dau jos din pat dimineatza (pisica fraiera, ma gandisem deja la asta). Finalmente, si-a stabilit baza pe rucsacul meu cel mai mare. Calatori ii face tata.

Din pacate pentru noi toti, Ioana si Cristi i-au botezat deja pana sa vin. Pe cel alb il cheama Spit pentru ca scuipa. Pe cel tarcat il cheama Spitfire pentru ca scuipa. Pe cel alb cu negru il cheama Luc pentru ca seamana cu sora Ioanei, Raluca.

Azi au inceput sa inspecteze teritoriul. Cocos, disperata, mi-a cerut ajutorul. Impreuna cu dânsa, i-am adunat de prin casa si i-am pus inapoi pe rucsac, unde-au servit masa. Ţâţă de mâţă.

8 pareri:

Cristina spunea...

dar mai vrem poze!!! si vrem sa nu uiti sa ne mai tii la curent. gasesc subiectul extrem de... ofertant.

Zuzu spunea...

dadadada!!!

nasa lui Cocos, adica (si) eu :P, ar dori sa vada multe, multe poze cu pisoii exotici hihihi si informatii picante din viata micutelor nuci de cocos :P

Lex spunea...

ooo ne-am inmultit. Felicitari B!

Darael spunea...

Acum o sa ai grija la fiecare pas ;;)

Mihaela spunea...

Cine ar fi zis ca o sa ai o familie atat de numeroasa in timp asa de scurt? E drept, nu i-ai facut tu, dar atat timp cat cresc sub acoperisul tau sunt si ei copiii tai...
Mai aveai ceva excursii programate? Acum trebuie sa discuti cu pisica daca poti pleca, dace se descurca, chestii de-astea familiste :)

Anonim spunea...

Tatici de pisici!... :)

Anonim spunea...

hehe!!! ce frumos! Bravo, tati!
In sfarsit ai si tu matze, si nu una, ci patru! :)

rn

Ema spunea...

Stiu ca iti place: venirea pe lume a unui elefant http://www.fwdder.com/static/swf/video-player.swf?topic_id=184431&att_id=0