4 decembrie 2009

La multi ani, Majestate!



Majestatea Sa, Regele Phumiphon Adunyadet al Thailandei, implineste astazi 82 de ani.
In afara de onoarea de a ma fi nascut in aceeasi zodie, trebuie sa marturisesc uimirea pe care mi-o produce existenta acestui monarh undeva deasupra mea. Traiesc intr-o tzara in care oamenii, saraci sau bogati, buni sau rai, poarta imaginea Regelui lor cu dragoste si admiratie in suflete si la intrarea in case.

Scriu cu grija, scriu si sterg, pentru ca nu vreau sa fiu inteles gresit, pentru ca nu vreau sa lezez cu cinismul meu de copil al republicii.

De fapt, mai bine nu mai scriu nimic. Azi e ziua Regelui. Maine sunt alegeri. Am ales bine.

6 pareri:

venat show spunea...

Florescu, esti melancolic.....vrei sa iti trimit pachet? cu telemea de oaie, palinca si slaninutza ardeleneasca? si cartea lui G-oana?

ajnanina spunea...

poza e recenta?
arata foarte tanar...

doina spunea...

Da, ai ales bine; miine e ziua mea si sper sa mai am de ales, in viata asta, dupa ziua de duminica :)

Anonim spunea...

despre alegeri, nimic?

Anonim spunea...

Am să te citez la ora închiderii urnelor...Sper că nu ai înregistrat totul şi să ceri drepturi de autor... Nu, nu e vorba de finalul din The Beach, deşi, îmi place să cred că da...
Gioni, Urziceni

Anonim spunea...

Ca bine ai zis: "maine sunt alegeri. am ales bine."
Ramai acolo. Bine faci.
Ca doar tu si Base ati stiut ca el va castiga, inca inainte de vot...