29 iunie 2007

Steaua a picat cu Beitar Ierusalim (asa credeam acum 3 ore)

Citand sectiunea speciala din site-ul UEFA, va anunt acest lucru inaintea GSP-ului.
Beitar Ierusalim a jucat anul trecut cu Dinamo, fiind eliminata de ai nostri dupa 1-1 si 0-1.
Meciurile se vor juca pe 31 iulie (sau 1 august) turul si pe 7 august (sau 8) returul.
Bahta ce-am bahtit! Hai, Steaua!

UPDATE: Steaua n-a picat cu Beitar Ierusalim, asa cum anuntasem eu primul. Vorba lu Cercel, am anuntat primul, dar am anuntat gresit. A picat cu polonezii. Eu asa am citit pe site la UEFA in acel moment. Daca am gresit eu, sa-i iertam si pe ei.

Hai Steaua

1 pareri:

Bogdan Cercel spunea...

bradutz, ntz, ntz. ai anuntat inaintea tuturor. bravo, felicitari. numa' c-ai anuntat prost. "Formatia din Ghencea va intalni in turul doi preliminar al Ligii Campionilor la fotbal campioana Poloniei, Zaglebie Lubin." - evz.ro. Sursa confirmata si de "intarziatii" aia de la gsp. acu nu stiu daca una-i una, alta-i alta sau ambele-s acelasi lucru. cere si tu scuze ptr. dezinformare. asa. pac.