22 iunie 2007

Scoala de sailing - super oferta!




In imensa mea generozitate, impartasesc cu voi o oferta pe care o primisem pentru mine, dar eu nu am cum sa o onorez, ca mi-am epuizat concediul :-(

E vorba despre un Last Minute la o scoala de sailing din Grecia (mai exact, in Aegina). In imagine il aveti pe George Burton, unul dintre veteranii instructori ai scolii.

Mai sunt doua locuri pe 1 iulie la pretul de 425 de Euro de persoana (sharing) si doua locuri pe 15 iulie la pretul de 550 de Euro de persoana.

Pretul include:
- cursul si manualul aferent
- toate costurile de operare a iahtului (combustibil, taxe, etc)
- cazarea in cabina (pe vas) 6 nopti
- mic dejun si cina
- lenjerie si prosoape

Eu in locul vostru m-as duce instant. Sa navighezi prin Egee timp de o saptamana intreaga la banii astia e o ocazie bestiala. Mai multe detalii si contacte aici.