18 martie 2007

Casa Mar: "un loc placut si numai al lor"



De Revelion, daca nu v-am spus, am fost in Spania. Am sa va povestesc mai multe despre asta intr-un alt blog.


Acum insa vreau sa va fac o recomandare, in cazul in care planuiti o vacanta in Spania la vara.


Este vorba despre o viluta foarte retrasa si foarte eleganta amplasata in cel mai sudic punct al celei mai sudice zone din Spania, regiunea Cadiz.


Casuta e la 500 de metri de oraselul Tarifa, la vreo 30 de kilometri de Gibraltar si la 5 mile de Maroc (peste stramtoare). Poza e facuta de pe terasa casei.


E un loc extrem de romantic, cu vedere la mare si la coasta nordica a Africii. Casa are o singura camera mare, care functioneaza si ca living si ca dormitor. Are semineu, terasa cu barbecue, sezlonguri si o gradina minunata.


Iar ca bani cred ca iese cam ca un hotel de 3 stele in high season.

Vila apartinei unui senior german, care mai are o casa in zona Tarifa (unde am vrut sa ma duc initial, dar era deja luata).

Poti sa vezi mai multe pe www.holidaylettings.co.uk Cauta proprietatile cu numerele 3214 si 3209, unde ai si preturi si un calendar de disponibilitate.

Mai multe poze, gasesti in galeria mea de pe www.betterphoto.com

Daca ajungi, iti recomand sa-ti iei de citit la tine orice carte a lui Amin Maalouf (preferabil "Leon Africanul"). N-ai sa te poti abtine sa n-o tai peste mare pina in Maroc :-)