18 martie 2007

Casa cu Tei - Sarata Monteoru

La recomandarea unui amic, m-am dus ieri pina la Sarata Monteoru (90 de kilometri de la Bucuresti, foarte aproape de Buzau), sa mananc o ciorba la Casa cu Tei.




Statiunea, candva o frumusete, azi o paragineala, nu-ti ofera multe optiuni. Casa cu Tei e unul dintre putinele locuri unde mai poti sa mananci ceva si sa ramai peste noapte in conditii cat de cat decente.
Asta dupa ce minunatul loc cunoscut ca "La Belgianul" a fost cumparat si transformat in rezidenta.
Am ajuns la Casa cu Tei pe la ora 15. Restaurantul era full.
A trebuit sa asteptam 40 de minute sa se elibereze o masa.
Ne-am asezat si am comandat de mancare.
Dupa 20 de minute, ospatarita - amabila, dar amatoare - abia ne-a adus farfuriile goale (si murdare) pe care urmau sa vina castroanele cu ciorba! Am trimis-o inapoi la bucatarie, sa ne aduca farfurii curate.
Dupa 30 de minute, ciorbele nu venisera inca. Am intrebat daca acum se fac. Mi s-a raspuns "eu am dat comanda la bucatarie".
Dupa 40 de minute, nu s-a intamplat nimic.
Nici dupa 50 de minute.
Cand s-a facut ora, am cerut nota si am plecat. Ospatarita s-a justificat din nou. Ea daduse comanda la bucatarie.
In parcare, bucatarul fuma si discuta cu un amic.

Oricum, in ciuda amplasarii norocoase, tot stabilimentul pare facut din mobilier si efecte la mana a doua, aruncate de altii.

Incantator stilul de design "neo-rustic". Adica un fusion intre coarne de cerb, canapele de la Elvila, motive populare si televizor dat pe Jetix.


Mare pacat ca, in tara asta, turismul e tinut de oameni care n-au nici pregatirea, nici mindsetul necesare. Si ne mai miram...

mai multe detalii despre acest loc in care sa nu va duceti gasiti pe www.casacutei.ro (ma mir ca site-ul merge)

5 pareri:

Anonim spunea...

I-mi pare rau ca ai fost la Monteoru si nu ai gasit ceea ce te asteptai.
Eu i-mi aduc aminte de un tinar amabil si educat care se numea Bradut ,din bucuresti,si care venea la Monteoru acum citiva ani la pensiunea noastra ..La belgianul;;
Tin sa stii ca belgianul s-a intors si in curind se va redeschide.
E o bucurie sa vad ca nu am fost uitati!
Multumesc Bradut!
Viorica RIMBAUT

Brad Florescu spunea...

Stimata doamna, nu stiti cat ma bucur! Va rog sa ma anuntati cand redeschideti; vreau sa fiu printre primii clienti. Numai bine!

Anonim spunea...

noi am fost acolo si e superb,dar cand esti din Bucuresti putine lucruri te multumesc,ceva tipic ....

Brad Florescu spunea...

Anonim, eum am relatat doar ce s-a intamplat, nimic mai mult. Faptul ca e superb la Sarata nu explica, dupa mine, indolenta personalului de la Casa cu Tei.

Anonim spunea...

Am fost week-endul trecut la Casa cu Tei si a fost foarte placut; curat, un mediu placut, plin de flori si verdeata, mancare buna, personal foarte amabil si prompt in servire (cu atat mai mult cu cat aveau si o nunta in acelasi timp!).
... si, draga Anonim-suparat-pe bucuresteni, si eu sunt din Bucuresti...
Cornelia