13 noiembrie 2009

Night life in Berastagi


Tinerii joaca biliard, batranii joaca sah. Cand se plictisesc, merg la barul unde se proiecteaza filme chinezesti de actiune (in timpul saptamanii) si meciuri din Premiere League (in week-end). Totul este stropit din belsug cu ice tea cald si cafea.
Viata de noapte incepe la 6 p.m. si dureaza 4 ore.







2 pareri:

Adrian Diaconescu spunea...

Ai foarte multe poze in genul asta, mai ales pe "Secret Spots". Intotdeauna m-am intrebat cum abordezi subiectul? Se lasa fotografiati chiar asa usor?

innuenda spunea...

Eu aș fi abordat altfel o astfel de plecare. Probabil aș fi fost un fel de Moise pe propriul meu munte Sinai. Aș fi vrut doar natura și pe Dumnezeu în preajmă. Oamenii i-aș fi acceptat numai în interacțiunile de neevitat (cumparat ceva trebuincios, ajutor necesar). Nu m-aș fi dus la capătul lumii mele civilizate, ci la capătul lumii mele personale, sălbatice, naturale. Poate o să ți se pară ciudat ce spun, dar aproape mă deranjează când văd poze cu oamenii de acolo, cu modul lor de viață. În schimb natura, fotografiile tale, mă copleșesc...O să încerc să le pictez pe unele...:)