11 noiembrie 2009

La unii creste cafeaua in copaci








Cand mi-a zis Radu prima oara, nu l-am crezut: "fugi, ma, de-aici, cum sa creasca in copaci?"
Nici dupa ce-am citit pe site-ul lui despre cafea n-am fost convins. Si cand i-am promis ca vin in Sumatra sa-i caut cafea, planuiam sa dau o raita pe la depozite si angrouri, nicidecum sa bat campii inverziti.
Cand deodata, ce-mi vazura ochii: arbusti mici, verzi-inchisi, aliniati la poalele fumegandului vulcan. Si niste fructe mici si rosii. Si niste oameni.

- Hello! What is this?
- Copi.
- Copi???
- Ya, copi.

Ce sa mai intreb, ce sa mai intreb? A, da:

- Arabica or Robusta?
- Robusta.
- Ah, Robusta...Radu wants Arabica.
- Sorry, Radu, don't hep Arabica.

5 pareri:

Anonim spunea...

i-am zis si lui Radu, mi-am comandat o rasnita profi din Germania, apoi ma duc pe la el sa-mi prajeasca cate ceva. da o sa servesc numai din Etiopia. daca bagi marfa proaspata la el, poate incerc. vasile lascar 78A

Antoaneta spunea...

Dar e shade coffee? Adica arbustii cresc la umbra naturala a arborilor padurii? Asta-i ultimul trend, organic nu mai e suficient.

http://www.shadecoffee.org/shadecoffee/

dollo spunea...

deci in copac creste, totusi, nu e digerata de niste pisici/maimute cum zicea Morgan Freeman in "The bucket list", apoi vanduta pe sume colosale :D

RaduGi spunea...

Vezi tu muntele ala din zare? Acolo o sa fie Arabica: poate chiar Sumatra Mandheling :-) Arabica buna creste la peste 1,200m alt. Daca mai mergeai 2-3 ore pe traseu... ;-) Hai ca poti!

Anonim spunea...

my man nu stiu la ce te pricepi in general dar in particular iti spun "te pricepi la poze'
excelente
felicitari si
ce-a zis Gheorghe